[Doma]
Šla jsem do sprchy. Už jsem si dofénovala vlasy, když mi přišlo oznámení. Koukla jsem se, a byla tam zpráva od Jakuba: Potřebuju s tebou mluvit. Mě hned napadlo, že se dozvěděl to že jsem s Domču něco měla. Dost mě ta představa zděsila. Ale potom mi došlo, že nemá šanci se to dozvědět. Já mu to neřekla, a pochobuji, že by to udělal Dominik. Přeci jen, je to jeho kámoš, a asi se mu úplně nechce říkat, že prcal s jeho kámoškou. A jiná šance není. S tímhle pocitem jsem mu odepslala. Ale až po odeslání zprávy, mi došlo, že jsou možná ve studiu kamery. To už mě totálně dostalo, a začala jsem tak trochu panikařit. Představa, jak se Jakub kouká na to, jak si to tam s Nikem rozdáváme, byla ta nejhorší. Už jsem jenom čekala co odepiše. Jenže, on mi rovnou začal volat. Zalil mě studený pot, když jsem mu to zvedla.
(A:Alena K:Kuba)
K: Ahoj, prosimtě, víš jak jsem ti ve studiu říkal, že budu točit ten novej klip?
A: Jo vím, proč?
K: No, tak mi vypadla jedna komparzistka, a já nemám náhradu, nemohla bys jí zaskočit?
Ani nevíte, jak se mi ulevilo.
A: Jo jasně
K:Bomba, díky zachránila si mě. Tak že bych tě za deset minut vizvedl?
A: Tak jo, a co si mám vzít na sebe?
K: To je úplně jedno. Stejně tam dostaneš oblečení, co je předem domluvený
A:Ok, tak zatím
K: Čau
Zavesila jsem, a šla se rychle obléknout, a namalovala. Domalovává sem se musela v autě, ale to už predbyhám. Kuba mi volal že je tu, a já si rychle vzala věci a šla se obouvat. Vyšla jsem z bytovky, a nastoupila do auta. Klasicky jsem se pozdravil, a já se začala domalovávat. Kuba se dívali ale já mu řekla co mě k tomu donutilo. On mi potom řekl jak a co mám dělat až tam přijedeme a další podrobnosti.
[ Na natáčení]
Já se rychle převlékla do toho co mi dali, a šlo se na plac.
Natáčelo se v nějakým klubu, a já tam hrála barmanku. Jo opravdu změna oproti mé práci, a vlastně i mému plánu na večer. Ale aspoň budu slavná. Já tam moc nebyla, takže to natáčení bylo asi jen na dvacet minut. A když bylo hotovo, Kuba mě odveze do práce.
[V práci]
Nela se divila že dneska jdu ještě dokonce o chvilku dřív. Tak sem jí to řekla a poviprávěla o celém natáčení. On pozorně poslouchala, protože tohle je něco, co jí vždy zaujímalo. Potom zase mluvila ono, jelikož mě zaujímalo, jak se otec omluvili. Tohle je prostě něco nevídaného, a tam sem musela znát všechny detaily. Ono to sice moc zajímavé nebylo, ale mi si z toho dělali srandu, takže z toho vlastně bylo na celkem dlouho, povídání. A taky to že jsme museli obsluhovat zákazníky, to trochu prodloužilo. Směna rychle utekla, a já šla domů.
[Doma]
Moc se mi nechtělo spát, tak jsem se domalovala, ještě si udělala něco menšího k jídlu, četla si. A dost nečekaně, mi začal zvonit telefon. Zdálo se mi to divný, kdo by mi volal v tuhle hodinu. Zvedla jsem to. Byl to opět Jakub.
(A:Alena J:Jakub)
A:Čau, co potřebuješ?
J: Čus, hele jen sem ti chtěl eště poděkovat za ten klip.
A: Jo, není zač.
Zasmála jsem se.
J: No, tak to je všechno. Tak dobru.
A:Jo, taky dobrou.
Zavesil a já si eště dočetla kapitolu. Avšak potom už mě únava dostihla, a já krásně usnula.
Konec
Chyby
Slovo autora: Doufám že to pro vás bylo aspoň malinko zaujímavé. I když se tam toho moc nedělo.