15

264 31 5
                                    

Qistina Sofea membuka matanya perlahan-lahan . Dia berharap , yang baru dialaminya sebentar tadi hanya mimpi tetapi ianya 100% meleset apabila melihat wajah Tengku Eiril di hadapannya yang sedang bercakap telefon .

Tengku Eiril menyedari akan Qistina Sofea yang telah mencelikkan mata . Dia segera menamatkan panggilan telefon lalu segera menuju ke arah katil Qistina Sofea .

Dia masih ada hati perut tetapi entah mengapa apabila teringatkan akan dendamnya , seolah-olah sesuatu sedang merasuknya .

"Kau okay?" tanya Tengku Eiril dengan wajah selamba . Dia sengaja sorokkan perasaan bersalah dan risaunya .

"Not important for you" balasnya pendek . Hanya satu perkataan untuk lelaki di hadapannya iaitu , benci !

"I'm sorry" ujarnya perlahan . Walaupun dalam kepalanya sudah ada bermacam-macam idea untuk menyeksa Qistina Sofea lalu dia tersenyum senget seperti psycho lagaknya .

"Kau keluar!" marah Qistina Sofea yang dipaksa . Dia teramat rindu lelaki itu , tetapi ini yang dia dapat ? Kondisinya sekarang tidak stabil memandangkan badannya teramat lemah akibat libasan rotan buluh tersebut .

"Suka hati aku la . Ni rumah aku" balas Tengku Eiril pedas .

"Okay fine!" ujar Qistina Sofea sebelum kembali memejamkan mata .

"Kau ni , memang selalu cabar kesabaran aku kan?" ujar Tengku Eiril seraya bangun lalu dia meleraikan rantai yang mengelilingi pergelangan tangan dan kaki Qistina Sofea .

Dalam keadaan lemah dan terpaksa , dia turuti sahaja kemana jua yang dibawa pergi . Kudrat perempuan mana boleh kalahkan lelaki kan ?

Qistina Sofea dibawa ke arah tingkat GF dimana ianya khas untuk bilik seksaan . Dia menelan air liur kelat . Traumanya kembali . Menggigil dibuatnya .

"Aku nak kau duduk atas kerusi tu" arah Tengku Eiril lalu menuding jari ke arah kerusi yang disediakan .

"Ka...kau nak buat apa dengan aku hah?" tanyanya berani walaupun dalam keadaan gugup .

"Yang pastinya bukan aku nak ngap kau . I don't like said something twice , sayang" ujarnya bernada amaran . Amarahnya cuba di tahan .

Dengan keterpaksaan dia duduk , dan baru dia sedar bahawa di hadapannya ada skrin yang besar .

"Aku nak kau tengok skrin ni dan kau tak ada pilihan lain sebab kau tak boleh tutup mata" ujarnya bernada sinis sebelum berlalu mengambil alatan sengkang mata .

( If korang tak faham alatan sengkang mata tu apa , alat tu macam letak dekat kelopak dan bawah mata agar mata tak boleh tutup , even kelip sekalipun . Banyak drama thriller buat macam tu , so ni macam inspired la hehe ) .

Apabila skrin itu bercahaya , bermakna tayangan yang bakal Qistina Sofea akan lihat bakal berlangsung . Degupan jantungnya usah dicakap la . Bagai hendak terkeluar dibuatnya .

"Get ready , sayang" katanya sambil mengusap pipi gebu tanpa jerawat milik Qistina Sofea .

Qistina Sofea tidak mampu berbuat apa-apa tatkala melihat tayangan skrin tersebut . Siapa tidak terkejut apabila melihat tayangan yang kejam , pembunuhan , lucah dan sebagainya . Dia memang terkenal dengan seorang gadis yang minat akan media sosial , tetapi tidak pernah sekalipun melihat aksi seperti ini .

Tangannya digari pada pemegang kerusi manakala kakinya diikat dan mulutnya diletakkan pita pelekat . Air matanya mula mengalir . Bukan kerana sedih tetapi benci dan menyampah akan sifat kejam milik Tengku Eiril .

Nama sahaja berpangkat  'Tengku' , tetapi perangai macam devil !!!

Hampir 5 jam dia diperlakukan begitu sebelum Tengku Eiril menamatkan tayangan . Dia tersenyum sinis melihat Qistina Sofea yang sudah dibanjiri air mata . Tiada belas kasihan tatkala dendam mengusai .

C | Andai Aku ✓Where stories live. Discover now