Tots dos anaven de puntetes pel mig del passadís dirigint-se cap a una habitació, una de les del pis de dalt, allunyada dels companys i professors.El Pol s'imaginava el que estava a punt de succeir, estava molt nerviós, mentre caminava seguint a la Marta li tremolaven les cames per lo nerviós que estava.
La Marta, que abans havia agafat la clau per poder entrar, obre la porta, al Pol li invadien al cap ple d'idees.
Què farem? Està segura? Ho faré bé? Li agradarà? Estic preparat?
Un cop dintre la Marta encén la llum, era una habitació gran i molt decorada amb un llit de matrimoni molt ample, al damunt del llit hi havia una capsa de condons oberta, el Pol en veure els condons exaltats traga saliva, respira i es gira mirant fixament a la Marta.
Pol: Marta, estàs segura del que vols fer?
Marta: Pol, mira sé que és estrany i a més estant amb tots del insti, però sé que tant com tu com jo ho volem i no puc esperar més, si no vols d'acord, però no ens escoltaran, estem molt lluny, i qui diu que aquí no és tan bon lloc com qualsevol altre?
A més, jo tinc ganes (amb un to sensual)Pol: Si, per mi sí, però saps que és el meu primer cop, i no sé com, és a dir si t'agradarà, rollo no sé què fer.
Marta: Trenqui jo també, no pensis molt, tu sol deixat anar.
Pol: Val però.
Marta: Shhh, tu sol segueix-me.En aquell instant la Marta posa els seus breços als ombrós del Pol, lentament amb els seus llavis el besa, la respiració se'l hi estava exelerant, tots dos tenien el cor a 100 per hora, tenien una barreja entre nervis i excitació.
En aquell moment no existia res més que ells, tots dos ho volien, tots dos volien unir-se.
Tots dos se senten al llit sense separar els seus llavis, la Marta a poc a poc desllisa les seves mans fins a la cintura del Pol i li treu la samarreta que portava, el Pol va baixant les mans acariciant i palpant el cos sensual de la Marta per treure-li la samarreta que no li deixava veure el seu cos majestuós.
La Marta contemplava el cos musculós i marcat del Pol, cosa que provoca que la Marta s'excités en veure aquell cos tonificat, amb els seus dits anava acariciant els abdominals del Pol mentre que ell se li escapa uns petits gemecs.
El Pol contemplava la Marta, tenia uns sostens negres, el Pou tenia les seves mans fredes agafades per la cintura de la Marta mentre que ella les tenia acariciant-lo a, a poc a poc el Pol anava abaixant el cap donant-li xupetons al coll d'ella, de la boca de la Marta s'escoltaven petits gemecs, notava una forta passió i exaltació, les galtes se li envermellien, estava molt excitada, el cor li bategava molt ràpidament, estava gaudint de cada xupetons, notava una forta picor i humitat entre les seves cames, les estava estrenyent amb força.
El Pol no s'avia com ho fella, sol seguia els seus instints, estava gaudint, tenia una forta erecció, estava encantat.
El Pol posa les seves mans per intentar treure els sostens, li estava costant.
La Marta fa un petit somriure, ella mateixa es desfà els sostens.
Avergonyida, però eufòrica sé el deix veure, el Pol es queda bocabadat veient els seus pits, el cor li anava molt de pressa, notava un fort impuls de fer complaure a la Marta la qual estava tota avergonyida, ja que no parava de mirar-les, amb un to suau li diu.
Marta: Fes alguna cosa que és molt vergonyós.
El Pol exitat s'aproxima a ella i la besa mentre que amb les seves mans juga amb els seus pits, la Marta amb una mà li posa al pit al Pol i amb l'altre estreny amb força el llit, notava un gran plaer sortint dels seus pits, li estava agradant molt, a poc a poc el Pol va baixant, fent petons al coll, després amb la seva llengua va baixant del coll fins a arribar entre els seus pits, a la Marta se li escapaven els gemecs, estava molt a gust, agafa els seus pits i els besa, xupa, estreny i llepa.
YOU ARE READING
LLUNA BLANCA
WerewolfSuspens, por, adolescents i pànic en un hotel en mig de Viella en una forta tempesta amb una criatura que causarà grans problemes.