10. Sadece Bir Makas

4.6K 575 370
                                    


Merhaba Balerin ve Şahinlerim...

Yeni yıl sürprizi 🥰

O yüzden bol bol yorumlar istiyorum. Hatta yorumsuz paragraf kalmasın istiyorum. Sizi yiyeyim istiyorum ❤️

Mutlu yıllar canlarım 🥰

Alıntılar ve paylaşımlar için...

Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: smare_hikayeleri

〰️Çalınan her nota sanki o dudaklarını aralayana kadar çıplaktı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

〰️
Çalınan her nota sanki o dudaklarını aralayana kadar çıplaktı. Notaları o giydirirdi. Onları öyle bir süslerdi ki hayran olmamak mümkün olmazdı. İçmeden sarhoş ederdi dilinden süzülen her ezgi.

Böyle avlardı seni...
Sesiyle...
Bir de alaca gözleri...

Adamlar - Acının İlacı
________________

10. Bölüm🩰
Sadece Bir Makas

________________

"Alina!" diye bağıran sesle gözlerimi açmaya çalıştım. Ses çok tanıdıktı ama benim beynim de aynı zamanda çok dağınık.

Sonunda açılan gözlerin koyu kahve gözlerle buluşurken boğazımdaki acı tatla yüzümü ekşittim. "Merih!" dedim ve başıma keskin bir ağrı girdi. "Bana bir bardak su verir..."

Bir gariplik vardı, fark etmemle aniden sustum. Gözlerim ardına kadar açıldı. "Siktir!" dedim hızla doğrulurken. Başımdaki ağrı inlememe neden olurken kınayıcı ses dehşet içinde kalmama neden oldu.

"Şu haline bak!"

Hayır, hayır, hayır! Bu ses annemin sesiydi. Bu kırık, zar zor anlaşılan Türkçe annemindi.

"Ne kadar içtin sen böyle?"

Bu ses... Bu ses de Merih'indi. Yanlış görmemiştim. Yatakta oturmuş elindeki boş şişeyi evirip çeviren Merih'di.

Gözlerimi kapıya çevirsem orada da Asil'i bulmaktan korkuyordum ama korkunun ecele faydası yoktu. Hem Asil'in kapıda olması bunun bir kabus olduğunu da kesinleştirirdi. Yine de göz bebeklerim kapıya korku içinde döndü.

Derin bir nefes aldım. Yoktu. Asil kapıda yoktu.

"Sen ne zaman geldin?" dedim Merih'e normal bir konuşma yapar gibi. Dünden kalma birinin konuşması gibi daha çok...

Onun varlığı sorun değildi. Annemin örgüt içinde tanıdığı tek arkadaşım Merih'di. Elbette örgüt içinden biri olarak değil de bir akademisyen olarak tanıyordu onu. Yalan değildi, hepimizin dışarıda bir hayatı vardı ve o hayatta Merih bir akademisyendi.

Balerin ve ŞahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin