15. Sırlarla Dolu Bir Geçmiş...

4K 527 236
                                    

Merhaba Balerin ve Şahinlerim...

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın...

Keyifli okumalar...

Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: smare_hikayeleri

mare , esmare_denTikTok: smare_hikayeleri

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

〰️
Birçok çıkarım yaptı.
İlki Asil Alaca ve Alina'nın onların bilmediği bir geçmişi olduğuydu. Sırlarla dolu bir geçmiş...
İkincisi Asil Alaca'nın Alina'ya delice aşık olduğuydu.

Mavi Gri - Altüst Olmuşum
________________

15. Bölüm🩰
Sırlarla Dolu Bir Geçmiş...
________________

Afşin,den...

Düşünme!

Sakın o geceyi düşünme!

Üzerinde olduğu motorun hızını artırdı. Hafif bir yağmur bağlamıştı. Başındaki kaskın önüne yavaşça dökülüyordu. Gökyüzünde bir gürültü yükseldi, hava bir an aydınlandı. Yağmur hızını artıracak gibi görünüyordu.

Kendine söz verdin, dedi yine içinden. Ne o geceyi ne de o küçük kızı düşüneceksin.

Tıpkı diğeri gibi...

Bir yere kadar bunu başarmıştı da. Yağmur hep gözünün önünde olsa da başarmıştı. Zor olmuş muydu? Hem de ne zordu ama başarmıştı. Ta ki bugüne kadar...

Keşke o kahrolası eve hiç gelmeseydi. Keşke onu hiç duymasaydı. Kahramanım demişti ya ona işte o an göğsündeki ağırlık yıllar sonra yine kendini göstermişti. Onu bırakıp kaçmıştı. Sonrası onun için yine kolay geçmemişti. Sanki ondan önceki yılları kolay geçmişti de.

O, hayatı boyunca kimseyi koruyamamıştı. Kimseyi...

Çocuklara hırsızlık, gasp ve daha birçok iğrenç işler yapan bir çeteye girdiğinde daha beş yaşındaydı. Dayak yemişti, Hatta ona yapılan şeylere dayak demek hafif kalırdı. Bazı zamanlarda yemek yiyecek durumda bile olmazdı. Çoğu zaman yemek de verilmezdi ona zaten. Sonra dilendirilmişti. Arabaları, evleri, insanları soymuştu. Bunu öğrenmişti ve bunu yapmak zorunda kalmıştı. Hem bazen bu hoşuna da gidiyordu, o zengin piçlerden bir şeyler çaldığında en azından daha az vicdan azabı çekiyordu. Küçüktü belki ama bazen bir şeyler çaldığı o insanlar rüyalarına giriyordu ama zenginler... Hayır, o insanlar rüyalarına girmiyordu. O geceleri rahat uyuyordu. Hem karnı da doyuyordu. Hem onun hem de diğer çocukların...

Neşter... Onları çalıştıran adamın lakabı buydu, zaten ismini hiç duymamıştı. Neşter acımasız biriydi ama onu memnun edecek hasılatla döndüğünde ona bulaşmazdı. Dayak yemezdiler en azından. İlknur dayak yemezdi. İlknur güvenle uyurdu. Ve dahası... Afşin'in derisi kesiklerle dolmazdı.

Balerin ve ŞahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin