Selamlarrrrrr
Balerinlerim ve Şahinlerim...Oylamayı ve lütfen bol bol yorum yapmayı unutmayın ki haftaya yine buluşalım 🥹
(Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: e.s.mare)
Takip etmeyi unutmayın ❤️Keyifli okumalar...
➰
"Ben Balerin, bildiklerimle güçlüyüm.
Sen ise unuttuklarınla...
Ben unutursam av olurum,
sen hatırlarsan bir ceset.
Ama belki de daha güçlü doğmak için
ölmen gerekiyordur önce."
➰Mor ve Ötesi - Uyan
________________
22. Bölüm🩰
Geçmişinle Yüzleşecek Kadar Cesur Musun?
________________Elimdeki makası parmaklarımın arasında çevirmeye devam ederken dışarıyı izliyordum. Kardelen ise kucağıma kıvrılmış mırıl mırıl seslerle uyukluyordu. Bu akşam dolunay vardı, zaten şehrin ışıklarından sadece o kendini gösterebiliyordu. Yıldızlar sönük pırıltılara bürünmüştü.
Keşke tüm sokak lambalarını patlatabilseydim, keşke tüm binaları karanlığa boğup yıldızların önünü açabilseydim. Kahrolası sahte ışıklar yıldızlardan parlaklığını çalıyordu adeta. Halbuki yıldızlar karanlığın içindeki aydınlık savaşçılarıydı. Ayın pelerinini süsleyen kar taneleriydiler.
Sokak lambasının ışığı titreşti, bir gölge yere yansıyan ışığı kısa bir an kararttı. Sanki bir ışık oyunu gibi, belli belirsiz...
Belki ki Victor Ivanov'un nöbet değişim saati gelmişti.
Kollarımı geriye atıp esnedim. Güneşin doğmasına çok kalmamıştı. Kardelen birden kulaklarını havaya dikti. Odamın kapısının önünde bir karartı gördüm. Makası yavaşça indirip arkama gizlercesine götürdüm. İçeri bir gölge girdiğinde dikkatli ve kıpırtısızdım. Ay ışığı yüzünü aydınlattı ve gördüğüm yüz kaşlarımı çatmama neden oldu. Biraz da tedirgin olduğumu kabul ediyordum.
"İçki?" dedi Ira elindeki şişeyi havaya kaldırarak.
Kardelen sakinliğimden olsa gerek tekrar kucağıma kıvrıldı. "Burada tam olarak ne işin var Ira?"
"Kapında adamlar var," dedi Ira. Odanın içinde dolaşmaya başladı. Oldukça da rahattı. Gözleri yatağın birkaç metre uzağında olan küvette haddinden fazla oyalandı. Diğer elinde tuttuğu tüyü kenarında sürterek onu inceledi. "Bu şey hoşuma gitti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balerin ve Şahin
Fantasi(Yetişkin içerik!!!) _______________ Eğer iki farklı hayat yaşıyorsanız hayat gerçekten zordu. Eğer o iki hayattan biri üst düzey bir bürokratın kızı, diğeri ise en çok aranan bir suç örgütünün başı olmaksa hayat daha da zordu. Ben Alina Kozlov... ...