11. Geçmişin Kapısına Kilit Vurdum

6K 617 707
                                    

Merhaba Balerin ve Şahinlerim...

Keyifli okumalar...

Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: smare_hikayeleri

〰️"Her göz kırpışında kirpiklerinin havada bıraktığı ve bir kelebeğin bile belki de hissedemeyeceği o rüzgardan dahi nefret ediyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

〰️
"Her göz kırpışında kirpiklerinin havada bıraktığı ve bir kelebeğin bile belki de hissedemeyeceği o rüzgardan dahi nefret ediyorum."

Bostancı Dayı - Adı Unutulur
________________

11. Bölüm🩰
Geçmişin Kapısına Kilit Vurdum

________________

Annem, Ivanov ile olan konuşmamın ayrıntılarını öğrenmediği için biraz üzülmüştü ama lafını da açmamıştı. Babamın huzursuzluğu ise yüzünden okunuyordu. Bir şey söyleyemiyordu belki ama söyleyebilse çok şey söylerdi. En önce de Ivanov'dan uzak durmamı. Onun içten içe kıvranışı ise benim hoşuma gidiyordu. Evet, belki onu öldüremezdim. Seviyordum çünkü ama bazı şeyleri yaşayarak deneyimlemesi ve çocukları için endişelenen ama elinden bir şey gelmeyen ebeveynlerin neler hissettiğini anlaması beni mutlu ediyordu.

Kahvaltıdan sonra onları bir şekilde göndermenin hesabını daha içeriye girdiğim an kurmaya başlamıştım. Şükür ki benim bir şey yapmama gerek kalmamıştı. Babam kendisine gelen bir telefonla acil olarak çıkmıştı. Annem her ne kadar kalmak istese de babam, beni bunaltacağını düşünmüş olmalı ki onu da yanında sürüklemişti. İşime de gelmişti, şu an en son dert edeceğim şey annemin Ivanov ile ilgili beni köşeye sıkıştırma çabalarıydı.

İçerideki odada iki örgüt mensubu vardı. Biri de hala masadaydı. Liderleri olacak herif ise beni delirtip çıkmıştı ama onun da dönüp dolaşıp geleceği yer yine burasıydı. Benim mafya damat olayından çok daha büyük sorunlarım vardı şu an.

Annem ve babam bahçe kapısından çıktığı an ben de evin kapısını kapattım. Arkamı döndüğümde Merih kollarını göğsünde bağlamış önümde dikiliyordu. Akademisyen kimliğini annem ve babamın ardından bir tekmeyle dışarı savurmuş gibiydi çünkü yine yüzünde tipik birazdan aptalca şeyler söyleyip can sıkacak o ifade vardı.

"Bu konser işi nereden çıktı Balerin?" dediğinde düşüncelerim de kesinlik kazandı.

"Evimde işin ne Merih?" dedim ben de Alina'yı kapı dışarı ettiğimi belli ederek. Koridorda beliren ikiliye baktığımda sorumu çoğul ekiyle yineledim. "Evimde işiniz ne? Siz ne zamandır bu denli tedbirsiz davranır oldunuz?"

"Hemen köpürme, köpürme!" dedi Afşin yüzünü buruşturarak. "Kuşçu emir verdi. Hainin acilen bulunmasını istiyor. Acil bir toplantı yapmamız lazım, o yüzden geldik."

Balerin ve ŞahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin