1. Benimle Dans Etmeye Cesaret Edebilir misin?

21.6K 1.1K 891
                                    

Merhabalar Güvercinlerim...

Belki aranızda Şahinler de vardır... Onlara da merhaba...

Ne diyor bu S.Mare diye soranlarınız olacaktır. Anlayacaksınız 😈

Şuraya hala ne işe yaradığı belli olmayan ama hep yaptığımız bir eylem olan okuma tarihinizi bırakabilirsiniz...

Hikayemiz fantastik değil, aksiyon tamamen. Aksiyon denince de yetişkin içerik uyarısı koyayımBiraz kan, vahşet, olumsuz davranış göreceksiniz çünkü suçlularla savaşıyoruz bu kez.

Küçük okurlarım için ben yine de bölüm başında sonunda bir yerinde yetişkin içerik varsa uyarı koyarım.

Not: Taslak hikayelerimden birinin üzerine yazdığım ve ne hikmetse yayında olmamasına rağmen, kapağı ismi falan gördüğünüz için öyle devam ediyoruz. Bu bilgiyi de alın ne yapıyorsanız yapın...

Not2: (Önemli) Hikayelerimde başka hikaye ya da karakterlerden bahsetmezseniz sevinirim. Diğer yandan benim hikayelerim ve karakterlerimden başka bir hikayede de bahsetmeyin lütfen 🙏

Şuraya ana tanıtımı bırakayım...

_
______

______________

Eğer iki farklı hayat yaşıyorsanız hayat gerçekten zordu. Eğer o iki hayattan biri üst düzey bir bürokratın kızı, diğeri ise en çok aranan bir suç örgütünün başı olmaksa hayat daha da zordu.

Ben Alina Kozlov...
Ben Balerin...

Ben tırnağı kırıldığı için ağlayan, geceleri ise birilerinin boynunu kıran kızdım.

"Ben Balerin, benimle dans etmeye cesaret edebilir misin?"

~B&Ş~

Eğer iki farklı hayat yaşıyorsanız hayat gerçekten zordu. Eğer o iki hayattan biri ünlü bir rock yıldızı, diğeri ise en çok aranan bir suç örgütünün başı olmaksa hayat daha da zordu.

Ben Asil Alaca Şahin...
Ben Yırtıcı...

Ben sesi sokaklarda yankılanan, geceleri ise birilerinin duyduğu son ses olan adamdım.

"Ben Yırtıcı, benimle şarkı söylemeye cesaret edebilir misin?"
_______________
____
_

Öyleyse...

Manga'nın da şarkılarıyla bizi yalnız bırakmayacağı BvŞ'ye hadi başlayalım 😎

Bol keyifli okumalar...

Bol keyifli okumalar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Balerin ve ŞahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin