Merhaba Balerin ve Şahinlerim...
Yorumlarınızla doldurun her paragrafı 😘 Yorumlarınızı okumaya bayılıyorum o yüzden lütfen okumaya dalıp Yazarshi'yi unutmayın ❤️
Keyifli Okumalar...
Alıntılar ve paylaşımlar için...
Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: smare_hikayeleri〰
"Rüyanda yıldızları gör, her yıldız kaydığında bana bir gülümseme borcun olsun.""Benim uzun zamandır yıldızsız bir gökyüzüm var.
Ve inan bana, tek bir yıldız bile aramıyorum artık."
➰Yaşlı Amca - Yıldızlara Bak
________________5.Bölüm🩰
Yıldızsız Bir Gökyüzüm Var
________________Evin altındaki geçidin soğuk ve rutubetli havası burun deliklerimden içeri süzülürken, duyduklarımı sindirmeye çalıyordum ama başarılı olamıyordum. Kuşçu ise telefonun diğer ucundan bir şeyler söylemeye çalışıyordu hala ama onu da sürekli aynı kelimelerle bölüyordum.
"Hayır!" dedim başımı iki yana sallayarak. "Kesinlikle hayır! İstersen üzerime kızgın yağ dök, yine de hayır!"
"Balerin," dedi Kuşçu hattın diğer ucundan. "Sabrımın sonuna geliyorum. Sus artık da açıklayayım."
"Açıkla ama yine de hayır!"
"Maillerine bak," dedi bunalmış bir sesle. "Öyle devam edelim."
Sesini hoparlöre aldım ve maillerime baktım. Son gelen maile tıklarken burnumdan soluyordum adeta. Birkaç belge ve resim göndermişti. Önce belgelerden birini açtım. Bu bir sitede yayınlanış ilandı. Yasadışı bir ilan...
Birini canlı olarak yakalayıp ilan sahibine teslim etmek karşılığında tam tamına beş milyon dolar teklif edilmişti. O biri bendim. "Vay canına," dedim istemsizce. "O kadar eder miyim ki? Şu ödül için kendi kendimi bile yakalayabilirim."
"İlanı verenin kim olduğuna baktın mı?" dedi Kuşçu.
Sayfanın sona doğru ekranı kaydırdım ve gördüğüm isimle kaşlarım havalandı. "Victor Ivanov mu?" Gülmeye başladım. "Adam daha saatler önce beni ayartmaya çalışıyordu, akşama da kendi elleriyle öldürmek için yakalanma ilanımı vermiş."
Canlı yakalamak yaşam değildi elbette, bizzat kendi öldürmek istiyordu beni.
"Ayartmaya mı çalışıyordu?" dedi yukarıdan Asil'in sesi. Onu duymak bir an sinen öfkemin yine tahtına yerleşmesine neden olurken Asil merdivenleri indi. Orta merdivenlerden birine otururken kaşları çatılmıştı. "Şu Rus abazası demek Ivanov'du."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balerin ve Şahin
Fantastik(Yetişkin içerik!!!) _______________ Eğer iki farklı hayat yaşıyorsanız hayat gerçekten zordu. Eğer o iki hayattan biri üst düzey bir bürokratın kızı, diğeri ise en çok aranan bir suç örgütünün başı olmaksa hayat daha da zordu. Ben Alina Kozlov... ...