Merhaba Balerin ve Şahinlerim...
Yorumlarda buluşalım, lütfen duygularınızı sizler de belirtin. Seviyorum sizi ❤️
Keyifli Okumalar...
Alıntılar ve paylaşımlar için...
Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: smare_hikayeleri〰
"En sevdiğim şarkı...
İki yabancı.
Sen de güzel söylüyorsun onu hem."
➰
️
Teoman ft. Şebnem Ferah- İki Yabancı
________________7.Bölüm🩰
En Sevdiğim Şarkı
________________Masal'a el salladıktan sonra onun öğretmeninin elini tutarak odadan çıkışını izledim. Pembe'den okulun durumunu öğrenirken Asil onun karşısındaki koltukta oturmuş ve ayaklarını orta sehpanın üzerinde çapraz bağlamış bir şekilde elindeki dergiyi karıştırıyordu.
Ben az önce olanlardan ve onun varlığından kafamı Pembe'nin söylediği hiçbir şeye veremiyordum belki ama çok çabuk umursamazlığını üzerine giyinmişti. Rahatlığı delirticiydi. Elbette son söylediklerim daha dört yaşında bile olmayan bir çocuğa değildi, onaydı ama gel gör ki sözlerim onu da çok etkilememişti. Şu anki hali bunun kanıtıydı.
Onu öldürmek istiyordum.
Pembe, "Alina!" diye sesini yükseltince kendime geldim ve Tamam!" dedim.
Pembe irkildi. "Tamam mı? Ama sen uzun zamandır eğitim vermiyorsun ki?"
"Ne?" Bahsettiği şeyi hiç anlamamıştım çünkü onu hiç dinlememiştim. Aklımda sadece Asil'i öldürme planları varken dinlemem de pek mümkün değildi zaten.
"Kadın kendi evinde bizzat senin tarafından çocuğuna dans eğitimi verilmesini istedi diyorum Alina," dedi Pembe yüzünü ekşiterek. "Sen de tamam dedin."
"Ah," dedim inlercesine. Şu an son ihtiyacım kendi çocuğunu diğer çocuklardan üstün gören ve özel muamele isteyen bir ebeveynle muhatap olmaktı. "Özür dilerim, aslında dinlemiyordum. Kafam başka yerde. Böyle bir şey maalesef yapamayız, özürlerimizi ilet."
Asil hafifçe güldüğünde ona öfkeyle bakmaktan kendimi alamadım. Pembe de ona baktı ama onun bakışları daha çok hülyalıydı. Bu kadının rock müzik dinlediğini bile bugün öğrenmiştim ben. Öğretmen olarak ilk işe başladığında bana ne demişti sahi?
Klasik müzik dinlemeye anne karnında başladım ben.
Yalanı nerede görsem tanırdım ve Pembe'nin daha o zaman bana yalan söylediğini anlamıştım. Yüksek ihtimalle benim hakkımda araştırma yapıp gelmişti ve ben, Alina Kozlov klasik müzik aşığı bir insandım. Daha en başından bana yalan söylemesine rağmen onu işe alma nedenim hayatını araştırmamdı. Aslında yalan söylerken nasıl başarısız olduğunu bildiğine emindim ama onu buna iten sebebi merak etmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balerin ve Şahin
Fantasía(Yetişkin içerik!!!) _______________ Eğer iki farklı hayat yaşıyorsanız hayat gerçekten zordu. Eğer o iki hayattan biri üst düzey bir bürokratın kızı, diğeri ise en çok aranan bir suç örgütünün başı olmaksa hayat daha da zordu. Ben Alina Kozlov... ...