Merhaba Balerin ve Şahinlerim...
Yorumlarınızla doldurun her paragrafı 😘
Keyifli Okumalar...
Alıntılar ve paylaşımlar için...
Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: smare_hikayeleri〰
"Seni öldürürüm! Anladın mı beni? Bir daha beni önemsiyormuş gibi yaparsan, her ne sebeple olursa olsun bana dokunursan seni öldürürüm!""Yap hadi! Tek pişmanlığım seni tekrar öpemeden ölmek olur."
➰
️
REDD feat. Şebnem Ferah - Sevmeden Geçer Zaman
________________6.Bölüm🩰
Bazı Sevgiler Sadece Yaralar
________________"Asil Alaca Şahin. Alina'nın erkek arkadaşıyım."
Ivanov hala elini sıkmamışken gözleri bana kaydı. Ben mi vurayım, siz mi halledersiniz demek istedim o an.
Daha çok şey vardı içimde söylenmek için bekleyen ama kendimi tuttum. Konuşmayışım içimdekileri bulunduğum durumda söyleyemeyeceğimden değildi. Hiçbir zaman söylenmeyecekler kategorisine aldığım içindi.
Ivanov'un konuşmadığını gören Asil, "Siz?" diye sorguladı. Siz dediği kişiye daha dün akşam Rus abazası diyordu.
"Erkek arkadaşın olduğunu bilmiyordum," dedi Ivanov onu duymamış gibi, Rusça konuşmuştu.
"Sadece arkadaşım. Sevgili manasında söylemedi," dedim ben de Rusça.
Asil yumruk yaptığı elinin başparmağıyla beni işaret etti. "O öyle sanıyor." İkinci kez Rusça konuşmuştu ve sesindeki kötü aksan bile...
Lanet olası!
Ivanov sonunda Asil'in elini sıktı ve gerilen ifadesine bir gülümseme eşlik etti. "Beni sadece onun ne düşündüğü ilgilendiriyor zaten," dedi Türkçe konuşarak. Bir Türk Rusça, bir Rus ise Türkçe konuşuyordu ve ben birazdan şurada bir yere bayılacaktım.
"Victor Ivanov," diye kendini tanıttı Ivanov hemen ardından ve üzerine basarak ekledi. "Memnun oldum Alina'nın sadece arkadaşı..."
Asil güldü. "Kafa adamsın Victor." Elini çekti ve aniden belimi kavradı. Hayır, Balerin! Hayır! Sabret, sadece biraz daha. Sonra onu öldüreceksin zaten. "Sana Victor dememde bir sorun yok değil mi?"
Ivanov, Asil'in belimdeki koluna baktı ve sahte gülümseyişi de yüzünden silindi. "Ona takılma," dedim hemen. "Fazla esprili bir karakteri var. Sadece şaka yapıyor. Bilirsin, baş belası bir kardeş gibi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balerin ve Şahin
Fantasy(Yetişkin içerik!!!) _______________ Eğer iki farklı hayat yaşıyorsanız hayat gerçekten zordu. Eğer o iki hayattan biri üst düzey bir bürokratın kızı, diğeri ise en çok aranan bir suç örgütünün başı olmaksa hayat daha da zordu. Ben Alina Kozlov... ...