20. Bir Ölüm, Bir İntikam Yemini

2K 199 280
                                    

Selamlarrrrrr
Balerinlerim ve Şahinlerim...

Oylamayı ve lütfen bol bol yorum yapmayı unutmayın ki haftaya yine buluşalım 🥹

(Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: e.s.mare)
Takip etmeyi unutmayın ❤️

Keyifli okumalar...

〰️"Bir ölüm bekliyordum bir cehennem yaratmak için ama başka bir ölüm buldum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

〰️
"Bir ölüm bekliyordum bir cehennem yaratmak için
ama başka bir ölüm buldum.
Artık beklemeyeceğim."

Dedublüman - Belki

________________

20. Bölüm🩰
Bir Ölüm, Bir İntikam Yemini

________________

Odamda ileri geri yürürken öfke damarlarımda çağlıyordu adeta ve hepsi susuyordu. Hepsi beni daha da deli etmek istercesine susuyordu. Afşin ve Yağmur köşedeki koltuklarda oturuyordu. Asil ise sanki hayatıyla ilgili en boktan kararı almamış gibi masanın ardındaki sandalyede küçük bir çocuk gibi dönüp duruyordu.

Aptal herif!

Açıktaydı artık, bu binadan çıktıktan sonra hakkındaki işlemler bitmeden geri dönemezdi. Benden hileyle çaldığı liderliği de kendi elleriyle Merih'e vermişti üstelik. Bu binaya tekrar girdiği gün Karabasanların, Ira'nın onu alacağı gün olacaktı şüphesiz çünkü Merih'in en son yapacağı şey onu aklamak olurdu. Üstüne üstlük beni de saf dışı bırakmıştı. Aptal! Aptal! Aptal!

Öfkeli adımlarıma kısa bir an son verip sessizliğe gömülen üçlüde gözlerimi dolaştırdım. "Bana ne olduğunu hemen biriniz anlatsın! Hemen!"

Asil sandalyesini bir tur daha döndürdü. "Afşin'i şimdi anladım," dedi kaşlarını kaldırarak. "Bu harbiden eğlenceliymiş."

Afşin sırıttı. "Değil mi ama? Bir de hızla giderken dönemeye çalış..."

"Beni çıldırtmayı kesin artık!" diye bağırdım. Elimi saçlarımdan geçirirken öfkeyle soluklandım. "Haberlere baktınız mı siz hiç?"

Asil başını salladı. "Nesli tükenme tehlikesi altında olan Panda Juno sonunda çiftleşmiş. Yetkililer çok sevinçliydi."

"Aptal herif!" diye bağırdım yine. "Öldürdüğün bir milletvekilinin oğlu! Dışarısı karışmış, bize karşı özel bir ekip oluşturmaktan bahsediyorlar. Halk ise cezalandırılmanı istiyor, bunun için sokaklara dökülmeye bile başlamışlar."

"İyi yönünden bakalım," dedi dudak bükerek. "Bizim sansasyonel özel hayatımız bir süre unutulur. Şu işe bak ya! Her türlü gündemden düşmüyorum." Art arda cık cıkladı. "Nazardan, hep kem gözden."

Balerin ve ŞahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin