Selamlarrrrrr
Balerinlerim ve Şahinlerim...Oylamayı ve lütfen bol bol yorum yapmayı unutmayın ki haftaya yine buluşalım 🥹
Upuzun bir bölüm oldu, umarım keyifle okursunuz. Tabii mümkün olursa 😈
(Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: e.s.mare)
Takip etmeyi unutmayın ❤️Keyifli okumalar...
〰️
"Bekle!
Eğer yaşarsam bir kez daha her şeyi öğreneceksin. Belki tekrar unutacaksın ama son kez anlatacağım gerçekleri sana
ve bebeğimin kanı kimin eline bulaşmışsa, onların cesetlerini tek tek önüne sereceğim."
➰Bostancı Dayı - Keşke Bir Çare Olsa
________________
21. Bölüm🩰
İhanetin Çamuruyla Örtülü Mezar________________
Aynalara baktım. Kendimi uzun uzun izledim. Bale ayakkabılarıma baktım. Sonra onlarla hiç uymayan geceliğime. Rahat bir şeyler giymek istemiştim çünkü sanki üzerimdeki her kıyafet beni boğuyor gibiydi. Ayaklarımın üzerinde bir tur dönünce saten geceliğin etekleri havalandı. Tekrar döndüm ve tekrar. Parkelerin üzerinde hareket etmeye başladım ama sadece birkaç dakika sonra yere serildim. Bileğimi ovaladım.
Tekrar ayağa kalkmaya yeltendim ama yanıma gelen Kardelen ile bundan vazgeçtim. Sırtımı aynalarla kaplı duvara yaslarken onu kucağıma çektim.
Sen de mi üşüdün? Seni de mi terk ettiler?
Yumuşak tüylerini okşamaya başladım ve onu bulduğum kelimeler dudaklarımdan süzülüverdi. "Sen de mi üşüdün? Seni de mi terk ettiler?"
Mırladı ve iyice kucağıma yerleşti. Gülümsedim. "İkimizi de terk ettiler değil mi Kardelen?" Başımı geriye yaslarken sesli bir nefes verdim. "En azından sen bir kez terk edildin. Ben defalarca."
Miyavlayarak kucağımda döndü. Karnındaki tüyleri okşadım bu kez. Ona bakıp başımı omzuma doğru eğdim. "Sen de beni terk ettin sayılır Kardelen. Sen de alaca gözlere kandın ama seni suçlamıyorum. Ben de çok kez o gözlere kanmıştım ama seni uyarayım. Sonunda o gözler feci canını yakıyor. Bak bana mesela. Acı geçti sanmıştım, yaralarım iyileşti; iyiyim sanmıştım. Yara bandını kaldırıp altına baksaydım iyileşmediğini sadece kabuk bağladığını görürdüm."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Balerin ve Şahin
Fantasia(Yetişkin içerik!!!) _______________ Eğer iki farklı hayat yaşıyorsanız hayat gerçekten zordu. Eğer o iki hayattan biri üst düzey bir bürokratın kızı, diğeri ise en çok aranan bir suç örgütünün başı olmaksa hayat daha da zordu. Ben Alina Kozlov... ...