23. Yırtıcı & Kamos

2.4K 252 330
                                    

Selamlarrrrrr
Balerinlerim ve Şahinlerim...

Oylamayı ve lütfen bol bol yorum yapmayı unutmayın ki haftaya yine buluşalım 🥹

(Instagram: e.s.mare , esmare_den
TikTok: e.s.mare)
Takip etmeyi unutmayın ❤️

Uyarı: İkinci kısım fazlaca küfür ve argo içeriyor❗️

Keyifli okumalar..

➰"O halde bize katıl,Karabasanlara

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"O halde bize katıl,
Karabasanlara."

maNga - Tek Yön Seçtiğin Tüm Yollar

________________

23. Bölüm🩰
Yırtıcı & Kamos
________________

Panikle Asil'in koluna asıldım ve onu şiddetle çekerek yukarı kata yönlendirdim. "Alina!" diye yakındı. "Sadece bir selam vereceğim."

"Sessiz ol!" dedim ve onu odamdan içeri ittim. Karşısına geçerken işaret parmağımı ona doğrulttum. "Bu işten uzak duracaksın."

Kaşları çatıldı. Kısa bir an bakışlarını düşürerek düşündü. Mırıldanarak konuştuğunda söyledikleri benim sözlerimdi. "Yarın işim var." Alaca gözleri beni bulduğunda kaşları daha derin çatılmıştı. "Geleceğini biliyordun sen." Sessizliğim bir nevi onaylama olduğunda Asil küfretti. "Bana sakın o adamla gideceğini söyleme."

Sesli bir nefes verdim ve dolabıma yürüdüm. Uzun bir hırka alıp giyinirken Asil beni kendine çevirdi. "Alina! Saçmalama!"

"Sana dedim ki," dedim vurgulayarak. "Bu işten uzak duruyorsun."

"Ne anlatıyorsun sen?" diye yükseldiğinde elimi dudaklarına bastırdım. Hızla itti. "O adam tehlikeli," dedi tıslar gibi. "Ve ben sana bunu daha önce de defalarca söyledim."

"Bizim tehlikesiz biriyle işimiz oldu mu hiç Alaca, asıl sen ne anlatıyorsun? Üstelik son toplantıda bu konuyu halletmiştik. Ivanov benim ve ben bu işi halledeceğim."

Zil tekrar çalmaya başladığında Asil sanki dış kapıya bakar gibi başını odanın kapısına çevirdi. Kapıya doğru bir adım attığı an kolunu tuttum. "Hayır." Bana baktı tüm öfkesiyle. Dişlerini sıkıyordu, çenesi kasılmıştı. "Eğer beni zor durumda bırakırsan Alaca..."

"Ne olur?" dedi diklenircesine. Yüzünü yüzüme doğru eğdi. "Alina ben zaten ipin ucundayım farkında mısın? En azından seni bir beladan kurtarıp giderim."

Kaybedeceği bir şey olmadığını düşünüyordu, görünen tam da oydu aslında ama bilmiyordu, Merih onu kurtaracaktı; kurtarmak zorundaydı. Diğer yandan kesinlikle işimi de bozacaktı. Kafayı benim bu işi başaramayacağımdan çok, Ivanov'un tehlikeli olmasıyla bozmuştu. Öyleydi de ama ben de öylesine biri değildim. Toplantıdaki herkesin bu görevi onaylaması da bu yüzdendi. Bir Asil onaylamamıştı, bu o zaman umurumda olmamıştı ama şu an durum ciddiydi. Ivanov kapıdaydı ve Asil her şeyi bir anda bok edebilirdi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Balerin ve ŞahinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin