Writer pov's:
از پله ها بالا رفت و با دیدن جیمین که از اتاق تهیونگ خارج میشد و قهقه میزد خیره شد و یه تای ابروش و بالا انداخت..
جیمین با دیدن جونگکوک لبخندی زد و گفت:
÷سلام..
جونگکوک سری تکون داد و گفت:
_سلام..خبریه؟
به اتاق تهیونگ اشاره کرد و جیمین لب گزید و با صدایی که از اثر خنده میلرزید گفت:
÷اه..خب..میدونی..فک کنم خودت بری و ببینی بهتر باشه!
بعد حرفش پا تند کرد و با سرعت به سمت اتاق یونگی رفت..!
جونگکوک اخم کوچیکی کرد و آروم در اتاق رو باز کرد و با کپه مو بلوند مواجه شد که با بالا تنه لختش درحال پوشیدن هودی سفید رنگه..
نفس برید و بزاق دهنش و قورت داد و نزدیک تر شد که صدای تهیونگ توجهش و جلب کرد:
+جیمینی..اوه این..کمکم کن بپوشمش.!
سر تهیونگ بخاطر اینکه تا نصفه زیر هودی بود.. چیزی نمیدید و صداش خفه بود و جونگکوک لبخند کوچیکی زد و نزدیک پسر شد و دو طرف هودی رو گرفت و پایین کشید!
تهیونگ نفس عمیقی کشید و سرش و به طرفین تکون داد و موهای لختش و بهم ریخت و گفت:
+حالا خوبه..مرسی جیمی...اوه..!
با دیدن جونگکوک لب گزید و نگاهش و دزدید و بزاق دهنشو قورت داد..!
جونگکوک با شگفتی به پسر مو بلوند خیره شد..! سرخی گونه های پسر رو میدید و مژه های پرپشتش رو گونه هاش سایه انداخته بودن و اون و خواستنی تر میکردن!
خم شد و بوسه ای رو گونه پسر گذاشت و گفت:
_چرا نگاهتو میدزدی؟
تهیونگ لب گزید و نگاهش و به جونگکوک داد و دستش و بالا آورد و دستی به موهاش کشید و گفت:
+آخه..آخه..این خب..
جونگکوک لبخندی زد و بوسه ای رو موهای خوشبوی پسر گذاشت و گفت:
_خیلی جذابتر و زیباتر شدی!
تهیونگ با چشمای براقش گفت:
+و..واقعا؟
جونگکوک سری تکون داد و نزدیکتر شد و دستاش و دور کمر پسر حلقه کرد و لباش و به لبای صورتی و براق پسر وصل کرد!
لیسی به لبای شیرینش که مزه بالم لب توت میداد..زد و لبای پسر رو دندون کشید و مک عمیقی به لباش زد!
دستای تهیونگ بالا اومدن و دور گردن مرد حلقه شدن و متقابلا لب جونگکوک رو مکید!
لباشون به نوبت روی هم میرقصید و جونگکوک چنگی یه کمر پسر زد که ناله تهیونگ تو دهنش خفه شد!
YOU ARE READING
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐁𝐲 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞|✔︎
FanfictionLove by change عشق به طور اتفاقی 𖦹𖦹𖦹 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 : 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒗 𝑺𝒊𝒅𝒆 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 : 𝒚𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏_(𝒔𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕) 𝑮𝒆𝒏𝒓𝒆 : 𝒎𝒂𝒇𝒊𝒂- 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏- 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 - 𝒇𝒍𝒖𝒇𝒇- 𝒅𝒂𝒅𝒅𝒚 𝒌𝒊𝒏𝒌 - 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒑𝒂𝒄𝒆 - 𝒔𝒎𝒖𝒕 جئو...