Writer pov's:
گوشه لبشو گزید و سرشو بیشتر خم کرد..
به خوبی عطر تلخ و مردونه پالتویی که رو شونه هاش بود رو میتونست حس کنه..سرش پر از افکار های مختلفی بود..
اینکه نمیدونست مرد کنارش کیه؟ و یا چیکاره اس؟ باید چی بهش بگه؟ الان کاملا برده اون مرد شده بود؟
اصلا باید چیکار میکرد؟چشماشو روی هم فشرد و دردی که تو سرش پیچید عصبیش کرده بود و از این وضعیت خفه کننده بشدت ناراحت و عصبی بود..
جونگکوک نگاهی به پسر کنارش که چشماشو بسته بود و اخم کوچیکی رو پیشونیش بود که چهره اش و کیوت تر نشون میداد..نگاه کرد
با دقت به پسر کنارش خیره شده بود..
موهای مشکی رنگش که به صورت چتری رو پیشونیش ریخته شده بود..
بینی خوشفرمش
لپ های کمی سرخ رنگش
و در آخر لب های های صورتی رنگش که برق میزد..لیسی به لبش زد و نگاهش و رو پسر چرخوند..
زیباییش دیوونه کننده بود و هر لحظه برای داشتنش بیقرار تر میشد..تهیونگ که به وضوح نگاه خیره مرد کنارش و حس میکرد معذب شده تو خودش جمع شد..از نگاه های مرد عصبی شده بود..
دلش میخواست بزنه زیر گریه..با ویبره رفتن گوشی تو جیب کتش با اخمی که رو پیشونیش بود تماسشو جواب داد..
وقتی که مشغول مکالمه بود تهیونگ زیر چشمی به مرد کنارش نگاه میکرد..
سر درد اَمونش و بریده بود..با توقف ماشین جونگکوک از ون پیاده شده و با تحکم گفت:
_بیا پایین!
تهیونگ آروم از جاش بلند شد و از ون مشکی رنگ بیرون اومد و برای اولین بار تو اون روز به مرد روبروش نگاه کرد..
صورت سفید و مثل برفش که با اخم نقاشی شده بود و جذاب ترش میکرد و کت مشکی رنگش به همراه شلوار جذبش..
به چشمای مرد خیره شد..تیله های مشکی رنگش که بدون هیچ حسی بهش خیره شده بود..
با پوزخند صدا دار مرد دوباره سرشو پایین انداخت و با صدای جونگکوک که میگفت دنبالش بیاد آروم شروع کرد به حرکت کردن پشت سر مرد..
به دو عمارت روبروش خیره شد..عمارتی که بزرگتر و پر زرق و برق تر و باشکوه تر بود بادیگارد های بیشتری اونجا وایساده بودن..
به عمارت کمی کوچکتر خیره شد..عمارت کوچیکی که با نمای آنتیکی زیباتر نشون میداد و بادیگارد های کمی نسبت به بادیگارد های عمارت بزرگتر بود..
با صدای جونگکوک به خودش اومد:
_از اینطرف بیا!
حیاطی که خیلی بزرگ نشون میداد به نظر راه دیگه ای رو از پشت نشون میداد و همراه با جونگکوک عمارت کوچیک رو دور زد و به سمت در پشتی عمارت اصلی رفت..
ESTÁS LEYENDO
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐁𝐲 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞|✔︎
FanficLove by change عشق به طور اتفاقی 𖦹𖦹𖦹 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 : 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒗 𝑺𝒊𝒅𝒆 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 : 𝒚𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏_(𝒔𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕) 𝑮𝒆𝒏𝒓𝒆 : 𝒎𝒂𝒇𝒊𝒂- 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏- 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 - 𝒇𝒍𝒖𝒇𝒇- 𝒅𝒂𝒅𝒅𝒚 𝒌𝒊𝒏𝒌 - 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒑𝒂𝒄𝒆 - 𝒔𝒎𝒖𝒕 جئو...