Writer pov's:
_بیبی؟
جونگکوک اومد تو اتاق تهیونگ و صداش کرد..
نگاهش و تو اتاق چرخوند و هیچ اثری از تهیونگ ندید!
کم کم اخم داشت رو پیشونیش جا میگرفت!
دوباره صداش کرد:
_بیبی ته کجایی؟
+ته ته نیشت جونگی!
جونگکوک به سمت صدا رفت و بیبیش رو دید که پشت پرده قایم شده!
پس بیبیش قصد بازی داشت! جونگکوک کی بود که بخواد کنار بکشه؟
با کنجکاوی گفت:
_عه پس کجاست؟
تهیونگ با هیجانی که قلبش تند تند میزد بیشتر خودشو زیر پرده قایم کرد و گفت:
_نومودونم! ته ته نیشت جونگی بولو دنبالش بگلد!
جونگکوک ریز خندید و گفت:
_من همه جا رو گشتم اما پرنس ته ته رو ندیدم! لطفا اگه دیدیش بهش بگو جونگی با پرنسش کار داره!
تهیونگ لبخند مستطیلیش رو زد و گفت:
+نوچ نوچ جونگیِ خنگ! بادَد(باید) همه جالو بگلدی! پلنش ته ته هم دلش بلای جونگی تنگ چده!
جونگکوک لبخندی به شیرین زبونی پسر زد و کمی صداش و نازک تر کرد تا نشون بده ناراحته:
_اوه خدا! پرنس ته ته من کجاست؟ من که اینجاها نمیبینمش! تازه تاتا و کوکی و صوفی هم اینجان و ازشون پرسیدم اونا هم گفتن ندیدنش! من دلم برای بیبیم تنگ شده!
تهیونگ با حس قدم های جونگکوک که نزدیکش میشد بیشتر تو خودش جمع شد و جونگکوک زمزمه کرد:
_هومم بوی بیبی شیرینم از اینجا میاد! یعنی پرنسم اینجاست؟!
لحظه ای بعد پرده رو کنار زد و تهیونگ رو دید که موهای فرفریش تا روی پیشونیش ریخته شده و هودی زرد رنگی که تا رون هاش میرسید رو پوشیده بود و با یه شلوارک سفید رنگی که زیر هودیش پنهون شده بود و پاهای لختش و تو دلش جمع کرده بود و گونه هاش سرخ بود و نفس نفس میزد!
ضربان قلبش شدت گرفته بود و نفس عمیقی کشید و با لبخندش گفت:
_پس پرنسم اینجا بود! هومم چیکار میکردی پرنسس؟ کلی دنبالت گشتم!
تهیونگ ریز خندید و گفت:
+ته ته قایم چده بود!
جونگکوک کنارش زانو زد و گفت:
_چرا؟ تازه یکی میگفت خنگم و باید کلی دنبالش بگردم! به نظرت اون کی بود پرنس؟
تهیونگ لباشو غنچه کرد و دستشو بالا آورد که جونگکوک انگشت های کشیده اش رو دید که زیر هودیش پنهون شده بود و همین باعث غنج رفتن دلش میشد!
CZYTASZ
𝐋𝐨𝐯𝐞 𝐁𝐲 𝐂𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞|✔︎
FanfictionLove by change عشق به طور اتفاقی 𖦹𖦹𖦹 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 : 𝒌𝒐𝒐𝒌𝒗 𝑺𝒊𝒅𝒆 𝑪𝒐𝒖𝒑𝒍𝒆 : 𝒚𝒐𝒐𝒏𝒎𝒊𝒏_(𝒔𝒆𝒄𝒓𝒆𝒕) 𝑮𝒆𝒏𝒓𝒆 : 𝒎𝒂𝒇𝒊𝒂- 𝒂𝒄𝒕𝒊𝒐𝒏- 𝒓𝒐𝒎𝒂𝒏𝒄𝒆 - 𝒇𝒍𝒖𝒇𝒇- 𝒅𝒂𝒅𝒅𝒚 𝒌𝒊𝒏𝒌 - 𝒍𝒊𝒕𝒕𝒍𝒆 𝒔𝒑𝒂𝒄𝒆 - 𝒔𝒎𝒖𝒕 جئو...