dodatek do problemów lgbtq+

90 8 0
                                    

Krótkie bo maturę próbną mam.


Otóż, istnieje pojęcie multiseksualny, i oznacza to miecie atrakcję do więcej niż jednej płci. Więc, czemu nie sprawimy że to będzie jedna z głównych orientacji? Bo do dzisiaj uważam że głupie było zmienienie definicji bi i zatrzymanie panseksualizmu.

Albo lepsze rozwiązanie, czemu nie zmienimy definicję bi na orientację w której czujesz atrakcję do więcej niż jednej płci? To uczyni życie prostsze. Bo serio, nie ma osobnej orientacji dla lesbijek które kręcą kobiece kobiety i osobna dla męskich kobiet. Więc czemu tworzyć pierdylian multiseksualności?


Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Sytuacje z fandom'u CHOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz