Luukku 2 Joleksi 2/2

782 29 3
                                    

Tässä luvussa on sit smuttia ja eka kerta kun kirjotan smuttii. Mutta jos haluta niin skippaa •• näiden merkkien jälkee seuraaviin samanlaisiin merkkeihin!

>J O E L<

Saavuimme juuri Aleksin kämpälle, tai tällä hetkellä tuo yrittää kyllä taiteilla oveaan auki samalla kun pitää Rillaa sylissään.

"Anna se avain mulle" Sanon ja otan avaimen Aleksilta odottamatta hänen vastaustaan. "Kyllä mä oisin sen saanu auki" Aleksi marisee minulle. "Me oltas tässä vielä huomennakin jos oisin antanu sun avata" vastaan ja työnnän Aleksin hellästi sisälle. "Sit ota ulkovaatteet pois, mut vaan ne koska mä haluun riisuu ne loput" Sanon ja virnistän Aleksille. 

Aleksi punastuu vähän. Se on minusta söpöä että hän punastelee vieläkin melkein vuoden seurustelumme jälkeen.

Olen saanut itseltäni ulkovaatteet pois joten kumarrun riisumaan Rillalta hänen tossut ja puvun. Nousen seisomaan ja Rilla vipeltää keittiöön. Aleksi kävelee Rillan perässä keittiöön ja laittaa Rillan vesikuppiin puhtaat vedet.

Nojaan johonkin keittiön tasoon ja katson Aleksia. Kun Aleksi on saanut Rillan hoidettua hän kävelee eteeni ja laittaa kätensä molemmin puolin minua.

••
Aleksi suutelee minua hellästi ja irtauduttuaan minusta pöyräytän hänet niin että hän nojaa tasoon. Painan suuni aleksin suuta vasten. Kesken suudelman näykkäisen Aleksin alahuulta jotta tämä avaisi suunsa. Aleksi raottaa suutaan. Ujutan kieleni Aleksin suuhun ja tunnustelen hänen suutaan.

Nostan Aleksin syliini ja tuo kiertää jalkansa lantioni ympärille ja kätensä niskani taakse. Kävelen Aleksin makuhuoneeseen ja käännyn Aleksi yhä sylissäni vetämään oven kiinni. Rillan ei tarvitse nähdä tätä.

Lasken Aleksin sängylle selälteen ja menen istumaan hänen lantion päälle hajareisin. Kumarrun ja suutelen Aleksia pikaisesti suulle jonka jälkeen siirryn Aleksin kaulalle ja nuolaisen pikaisesti Aleksin kaulaa jonka jälkeen alan imemään sitä. Aleksin huulilta kuuluu pieniä huokaisuja, se ei riitä minulle. Kesken imemisen näykkäisen Aleksin kaulaa, se saa Aleksin ähkäisään hiukan.

Nostan pääni ja katson Aleksia. Liikutan vähän lantiotani ja saan toivotun reaktion aikaan kun tunnen jotain kovaa perseeni alla. Virnistän ja liutan käteni Aleksin paidan alle ja riisun paidan Aleksilta. Sivelen Aleksin rintakehää sormellani hellästi.

Aleksi laittaa hivenen viileät kätensä hupparini alle kyljilleni joka saa minut huokaisemaan. Aleksi vetää paidan pois päältäni jonka jälkeen hän alkaa näpertämään housujani auki. Kun Aleksi on saanut huosuni auki nousen seisomaan ja riisun ne. Istun Aleksin viereen ja hieron hiukan hänen housujen etumusta. Aleksi huokaisee mutta lopetan hieronnan. Aleksi kurottaa kädellään boksereitteni resorille ja alkaa laskemaan sitä. Siirrän Aleksin käden pois.

Kun olemme molemmat ilman vaatteita täysin alasti kurotun ottamaan Aleksin yöpöydän laatikosta kortsun ja liukkaria. Laitan kortsun paikoilleen ja levitän kalulleni ja sormilleni liukkaria.

Työnnän ensin yhden sormen Aleksin sisään ja hetken päästä lisään sinne toisen ja kolmannenkin sormen. Näen Aleksin kasvoista tämän nauttivan. Otan yhtäkkiä sormeni pois jonka kälkeen työnnyn Aleksin sisään. Aleksi vetäisee terävästi henkeä ja minunkin huulilta taitaa päästä pieni ähkäisy.

Alan liikkumaan Aleksin sisällä enkä voi estää huokailujen karkaamista suustani. Aleksinkin suusta kuuluu huokailuja.

"Jo-Joelh mä tuunh iha justt" Aleksi sanoo ja kiertää kätensä selkäni taa. toisella kädellä alan vetelemään vetoja Aleksin kalulla. Aleksin suusta kuuluvat huokailut vain kovenevat ja tunnen kuinka tuo painaa kynsiään selkääni, jäisi varmaan kivat jäljet. "Joelhh" Aleksi voihkaisee ja tulee kädelleni. Muutaman työnnön päästä minäkin tulen jonka jälkeen tulen pois Aleksin sisältä ja otan kortsun pois.
••

"Kiitos rakas" Aleksi sanoo ja painautuu minua vasten. En sano mitään, annan vain pienen pusun Aleksi hiusten sekaan.

*************************************

Eka kerta ku kirjotin smuttia ikinä, jos parannettavaa niin antaa tulla otan kyllä kaiken palautteen enemmän kun mielelläni vastaan! Sanoja 555

Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshotsWhere stories live. Discover now