Luukku 24 Jorko & Oleksi 4/4

945 29 9
                                    

Tässä luvussa on sitten varmaa teiän kaikkien odottamaa ihan kunnon smuttia! Ja joo tää on vhä nextil levelil perus smutista et jos sua epäilyttää niin kantsiipi skipata!

Koko luku ulkopuolisen nk!!

Takauma studiolle ennen poikien lähtöä:

"Mikä teillä on Joonas ja Aleksi, onko Olli ja Joel pannu teiän perseet joulun kunniaks uuteen uskoon?" Tommi sanoo ja Joonas ja Aleksi punastuvat. "Eiku tota ku tänään sielt kalenterist tuli totaah" Joonas alkaa selittämään aivan punaisena. "Niin sieltä tuli vibra ja Joel väitti et mä en pystys olla se persees koko treenei ni nii" Joonas lopettaa. "Mm sama" Aleksi sanoo myös aivan punaisena. "Eli te ootte ollu koko treenit vittu vibra perseessä" Niko sanoo selvästi järkyttyneenä. Joonas ja Aleksi vain nyökyttelevät.

Takaisin nykyhetkeen

Joel, Joonas, Olli ja Aleksi ovat juuri saapuneet Joelin kämpille. Etenkin Joonas ja Aleksi olivat vastahakoisia ajatuksen suhteen mutta Olli ja Joel saivat tahtonsa läpi.

"Me mennään ottaan Joonakselta vibra pois, tekin voitte jos haluutte" Joel sanoo ja tarttuu Joonasta kädestä ja lähtee viemään tätä makuhuoneeseen. Olli ja Aleksi seuraavat Joelin ja Joonaksen perässä.

Makuhuoneessa Joel laskee Joonaksen housut alas ja Joonas potkii ne pois jaloistaan jonka jälkeen käy makaamaan sängylle mahalteen. Yhtäkkiä Joel kääntää Joonaksen selälteen ja alkaa tekemään runkkausliikettä tämän kalulle. Kohta Joonas on aivan kovana ja välittämättä vieressäolevista Ollista ja Aleksista Joel laittaa vibraattorin päälle ja alkaa ottamaan Joonakselta suihin.

"Mmhh Joelhh, Ollih ja aahmm Aleh on toss vieressäh" Joonas sanoo mutta Joel ei välitä vaan jatkaa suihinottoa. Vieressä Olli menee polvilleen Aleksin eteen kun on ensin laittanut tämän vibran päälle. Olli laskee Aleksin housut alas ja alkaa nuolemaan tuon kalua. Aleksi yrittää aluksi estellä mutta antaa sitten lopulta nautinnolle periksi.

Joel ja Olli alkavat molemmat kiihdyttämään tahtiaan. Joonas ja Aleksi eivät enää yritäkkään estää huokailujen karkausta. Yhtäkkiä Joonas tarraa tiukasti kiinni joka ilmaisee tämän olevan lähellä tulemista. "Aahmmg" Joonas huokaisee ja Joel nousee pois tämän jalkojen välistä ja sannuttaa vibran.

Molemmat pojat kääntävät katseet Olliin ja Aleksiin. Aleksi pitää käsiään Ollin olkapäillä ja on taivuttanut päätään taaksepäin. "Mmhh Olliihh mä" Aleksi takeltelee ja Olli nopeuttaa vielä vähän päänsä liikettä. "Aahmmgh" Aleksi huokaisee ja ilmeisesti tuli.

Yhtäkkiä Joonas nousee Joelin vierestä ja menee suutelemaan Ollia. Joel ottaa Joonaksesta mallia ja siirtyy Aleksin taakse. Joel vetäisee Aleksin syliinsä ja kääntää tämän niin että hän makaa sivuttain Joelin sylissä mahallaan.

Joel ottaa sammutetun vibraattorin pois Aleksin sisältä. Joel on sammuttanut niinkuin Ollikin hetki sitten vibraattorit. Joel nousee seisomaan ja laskee omat housunsa pois. Hän ottaa yöpöydän laatikosta kaksi kortsua ja liukkarin. Toinen kortsu lentää Ollille ja toisen Joel laittaa kalulleen.

Joel levittää liukkaria itselleen jonka jälkeen kääntää Aleksin kontilleen eteensä. Heidän edessään Joonas ja Olli ovat samassa asennossa. Joel heittää liukkarin Ollille joka levittää sitä kortsun suojaamalle kalulleen jonka jälkeen työntyy Joonaksen sisään joka saa huokaisun karkaamaan kummankin huulilta. Joel työntyy myös Aleksin sisään jonka jälkeen Joel ja Olli alkavat kumpikin liikkua.

Yhtäkkiä Joonas liikkuu hiukan eteenpäin ja painaa huulensa huokailevan Aleksin huulille. Aleksi yllättyy hieman mutta vastaa silti suudelman ja ei kulu kauaakaan kun pojilla on kieletkin mukana leikissä.

Joelin suusta kuuluvat huokailut alkavat tihentyä kunnes hän lopulta laukea ja vetäytyy pois Aleksista. Joel tekee parit runkkausliikket Aleksin kalulle ja Aleksikin laukeaa. Joel ja Aleksi jäävät sylikkäin katsomaan Vielä Joonaksen ja Ollin touhuja.

Yhtäkkiä Aleksi alkaa runkkaamaan Joonaksen kalua ja lopulta Joonas ja Olli tulevat melkein samaan aikaan. Käytetyt kortsut päätyvät poikien housujen seuraksi lattialle, kyllä ne siittä kohta kerkeää viedä roskiin.

Pojat jäövtä makoilemaan sylikkäin Joonaksen ja Joelin sängylle ja kaikkien päässä pyörii vain ajatus siittä että haluavat kokeilla parinvaihtoa joskus uudestaan.

************************************

Saatte viel huomen semmosen ekstraluukun, et pysykääpä kuulolla! Tätä lukuu oli vähän hassu kirjottaa mut toivottavasti täytti ees joteki teiän toiveet ja odotukset<3 Sanoja 611

Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshotsWhere stories live. Discover now