Luukku 20 Oleksi

625 19 6
                                    

Tässä luvussa Aleksi ois ollut kuviittellisesti samalla yläasteella muitten kaa vaikka niin ei oikeasti ole! Ja tässä luvussa leikitään myös semmosta leikkiä että Olli on jäänyt luokalle!

>A L E K S I<

Kävelen kohti luokkaa. Olen myöhässä huikeat puoli tuntia koska unohdin laittaa herätyksen. Näen jonkun seisomassa luokan ulkopuolella. Miksiköhän?

"Ei kantsi mennä luokkaa, siel o sijaine ni ei se tiiä ketkä on pois" poika sanoo ja katsoo minuun. Voi vittu, tajusin tuon olevan luokkalaiseni johon olen auttamattomasti kusessa. "Aa okei, kiitti ku kerroit" sanon ja keskitän kaiken huomioni siihen että en punastuisi.

"Haluuks tehä jotai munkaa vai" tuo poika tutummin tunnetaan nimellä Olli sanoo. "Joo haluisin vaiks" sanon ja katselen rastoja jotka puskevat tuon hupun alta pois. "Mentädkö vaan portaisii istumaa" Olli sanoo. "Joo mennää vaa" vastaan ja lähden seuraamaan Ollia.

Istun portaisiin Ollin viereen. Olemme ensin hiljaa mutta sitten alamme vain keskustelemaan kaikesta. Lopulta tiedän Ollista paljon kuten sen että hän on syntynyt viikko minun jälkeen ja hän on jäänyt luokalleen. Myös musiikkimakumme on yllättävän samanlainen ja Olli soittaa kitaraa ja bassoa, mutta basso on hänen pääsoittimensa.

Lopulta keskustelumne ajautuu yllättävän kauaksi musiikista. "Onko sulla ihastusta?" Olli sanoo minulle yhtäkkiä. "Joo on" sanon ja tunnen punastuvani.Ei helvetin helvetti. "Kuka se on?" Olli jatkaa kyselyään. "Se on semmonen yks tosi komee" sanon välttelevästi. "Eli onks se poika?" Olli kysyy neutraalisti. "Öö joo on se" sanon, jos Olli ei hyväksykkään minua? "Okei, mä oon muute homo myös vai ooks sä bi tai pan?" Olli sanoo täysin normaalisti, eli minulla voisi olla mahdollisuudet häneen!

"Mä oon homo myös" sanon. "No mut kenest sä tykkäät, haluuks kertoo ton enempää?" Olli sanoo. En olisi ikinä uskonut hänen olevan näin kohtelias! Hänen ulkomuotonsa kun on enemmänkin sellainen badboy. "No sä näät sen joka päivä" sanon, sillä en aio suoraan sanoa olevani ihastunut häneen.

"Aa kuka se on?" Olli sanoo ehkä hivenen pettyneenä yllätyksekseni. "No ku se on sinä" mutisen ja käännän katseeni portaikon alaosaan. "Ai oikeesti" Olli henkäisee. "No joo, anteeks jos pilasin mein välit" sanon ja ääneni hiipu lopulta melkein kuiskaukseksi. "Et sä pilannut" Olli sanoo ja nostaa parilla sormellaan leukaani ja painaa suudelman huulilleni.

"Mäki tykkään susta Aleksi"

***********************************

Haluisitteko tälle smutti jatko-osan? Ja huomenna tulee 3 osa Jorkoa & Oleksia! Sanoja 371!

Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshotsWhere stories live. Discover now