Luukku 15 Toleksi

548 14 1
                                    

>A L E K S I<

Istun Tommin vieressä tämän autossa, olemme matkalla tervehtimään hänen vanhempiaan. Minun perheeni tutustui Tommiin viimeviikolla kun kävimme tervehtimässä heitä. Äitini ja isäni kummankin mielestä Tommi on aivan ihana ja ottivat hänet avosylin vastaan.

Minua jännittää tavata Tommin vanhemmat vaikka olen kuullut heistä vain kaikkea hyvää. Tommi on myös kertonut heille suhteestamme ja he ottivat sen kuulemma hyvin vastaan ja odottavat innolla minun tapaamista.

"Jännittääkö sua" Tommi kysyy tuolla ihanalla äänellään jota voisin kuunnella vaikka loppu elämäni. Jota aion kyllä kuunnellakkin. "No jooh" myönnän. "Ne tykkää susta aivan varmana. Ja jos ei tykkää niin mä tykkään ja eiks se oo tärkeintä" Tommi sanoo ja vilkaisee minua. "On se tärkeintä" sanon ja tunnen jännityksen laantuvan vähän.

Matka jatkuu hiljaisuudessa. Katselen Tommia jolla on silmälasit päässään. Saisi käyttää niitä useammin koska tuo näyttää jos mahdollista vielä paremmalta kuin tavallisesti. Tommi vilkaisee minua ja virnistää, vielä yli puolenvuodenkin seurustelun jälkeen tuo saa minussa aikaan tämän reaktion.

"Mä haluun halata sua" totean Tommille vaikka tiedän sen olevan mahdotonta tällähetkellä tuon ajaessa. "Voi pueni ku mä haluisin niin kovasti halata kans sua mut mä ajan autoa ni se ei nyt onnistu" Tommi sanoo ja naurahtaa.  "Sit ku ollaa teil ni voiaanko me sit halailla?" Kysyn toiveikkaana. "Voidaan halailla vaikka koko ilta mun huoneessa" Tommi sanoo ja näen tuon hymyilevän.

Olen ehkä joidenkin kuten eksäni Iidan mielestä ärsyttävä ripustautuja ja kokoajan halipulainen, mutta ilmeisesti se on Tommista vain ihanaa. Ja en tiedä onko Iidasta sitten tuon nykyinen miesystävä Saku mukavampi jola on pettänyt Iidaa lukemattomat kerrat tuon ystävien Iinan ja Bellan kanssa.

"Nyt oltas perillä" Tommi sanoo ja nousen ajatuksistani takaisin todellisuuteen. Nousemme autosta ja kävelemme keltaisen omakotitalon ovelle. Hetken kuluttua oven tulee avaamaan Tommin äiti jonka vieressä seisoo Tommin isä. He tervehtivät ensin Tommia jonka jälkeen Tommin äiti kysyy että saako halata minua. Vastaan myöntävästi jonka jälkeen kättelen Tommin isää. Vilkaisen Tommua hymyillen. Hän katsoo minua tietäväisesti. Hän oli oikeassa, hänen vanhempansa ainakin vaikuttavat pitävän minusta.

************************************

Tässä vähän lyhyempi ja tylsempi luku! Mutta haluutteko huomenna smuttia vai jotain muuta? Sanoja 341!

Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshotsTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang