Täs luvussa ei sit oo suoraan smuttii mut koko luku on oikeestaan tosi lähellä smuttii koko ajan. Et jos et tykkää niin älä lue:)
>O L L I<
Herään kerrankin ennen Aleksia. Nousen varovasti ylös tuon vierestä ja hipsin kohti olohuonetta. Kävelen nurkassa olevan joulukalenterimme luo. Ennen luukun avausta kuulostelen hetken. Makuhuoneessa on aivan hiljaista eli Aleksi mukkuu vielä oletettavasti.
Etsin katseellani tämänpäivän luukun. Löydän sen ja kurotaan avaamaan sitä. Luukusta paljastuu kaukosäätimellä ohjattava anaalivibraattori. Kyseessähän on siis kaalimadon joulukalenteri jonka tiedän löytyvän myös Joelilta ja Joonakselta.
Saan omasta mielestäni aivan mahtavan idean johon tiedän Joelin ja Joonaksen lähtevän mukaan innolla. Aleksia olisi varmaan vähän vaikeampi suostutella mutta enköhän saa hänet suostumaan.
-Joelin ja Ollin Whatsapp keskustelu-
Minä: Random kysymys mut kumpi teistä on bottom?
Joel: Porko, kuis?
Minä: Nii arvelinki mut haluisiks osallistuu semmosee haasteesee tai oikeestaa saisikko suostuteltuu Porkon?
Joel: Joo kyl uskon, mut liittyyks tää jotenki siihen tänpäivän luukkuun?
Minä: No jooh😂
Joel: Kertoo kertoo nii meen suostuttelee sitä!
Olli: Ku tänää on treenit niin jos Porko ja Ale ottas kisan tietämätte et kumpi pysyy paremmin vibra persees? Ja mehä hoiettas säätely😏
Joel: Paras idea sult koskaa! Mut mäpä lähen suostuttelee Porkoo et piäppä sä hauskaa Alestuksen kaLähden kävelemään kohti minun ja Aleksin makuhuonetta. Kävelen sänkymme viereen ja alan silittämään Aleksin pörröisiä hiuksia. Aleksi alkaa raottelemaan silmiään.
"Huomenta rakas" Kuiskaan. "Mmhh mua väsyttää" Aleksi sanoo ja haukottelee sanojensa tueksi. "Mul ois sulle asiaa" Samon ja virnistän. "Liittyyks tää siihen joulukalenteriin?" Aleksi sanoo epäilevän kuuloisesti. "No liittyy joo, mut sun pitää kuunnella tää mun ehotus" Sanon oikeastaan anelevasti.
Olen selittänyt ideani mutta jätä Joonaksen ja Joelin pois kertomastani. Aleksi katsoo minua todella epäilevästi. "Pliiis rakas suostu ku mä voin tehä iha mitä vaa jos sä suostut" anelen suorastaan Aleksilta. Tämä katsoo minua mietteliäästi. "Jos sä siivoot ja teet mulle ruokaa koko loppuvuoden vikisemättä ja suostut leikkii sidontaleikkei niiku minä haluan" Aleksi sanoo ja tuon poskille hiipii hento puna. "Joo suostun mä" sanon ja hyökkään pusuttelemaan tätä.
Nyt on koittanut studiolle lähdön aika ja olisi myös aika laittaa vibraattori paikoilleen. Luen vielä vinran käyttöohjeen jonka jälkeen pyydän Aleksia makaamaan sängyllemme selälteen. Levitän Aleksin jalkoja vähän jonka jälkeen laitan sormilleni liukkaria. Ujutan aluksi pari sormeani Aleksin sisään ja hetken niitä liikuteltuani vedän ne pois. Laitan liukkaria vibraan jonka jälkeen työnnän sen varovasti Aleksin sisään. Kun olen saanut vibran paikoilleen menen vessaan ja pesen käteni liukkarista.
Kokeilen taskuani ja tunnen sielä pienen kaukosäätimen jonka avulla voin säädellä Aleksin vibraattoria. Päätän testata sen toimivuuden ja napsautan sen päälle. Ilmeisesti toimii koska kuulen makuhuoneesta Aleksin huudahduksen.
Kävelen makuhuoneen ovelle ja jäön katsomaan Aleksia joka seisoo tällähetkellä hivenen haastavan näköisesti ja tuijottaa minua vihaisesti. Päätän olla hyvä poikaystävä ja napsautan vibraattorin pois päältä. Virnistän ja kävelen eteiseen.
Vedän pelkät kengät jalkaan, tuskin palellun lyhyen automatkan aikana studiolle. Nappaan Aleksin autonavaimet käteeni.
"Miks sulla on mun avaimet?" Aleksi sanoo ja taiteilee samalla kenkiä jalkaansa. Näyttää hivenen haastavalta vibraattori perseessä. "Mä en sua päästä toi vibra perseessä liikenteeseen" sanon ja avaan ovemme rappukäytävään.
*************************************
Tälle on sit luvassa jatkoo ja öö joo älkää tappako mua näitten vitun likasten lukujen takii pls! Mut ette vrmaa ainakaa huomen saa jatkoo koska mul ois huomiselle yks tosi hyvä luukkuidea;) Sanoja 532
YOU ARE READING
Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshots
FanfictionTässä tämmösiä oneshotteja joiden alku oli myös samalla joulukalenteri! Mutta nyt jatkuu taas normaalisti! Tässä tarinassa tulee oleen homoja, juomista, pettämistä maybe, k-18 puuhia, itsetuhosuutta yms. jos nää tai joku vastaava on semmosii mist et...