Eli tässä luvussa on tosiaan kaikki pojat vaan tämmösen kaverilukun ja koska huomenna saatte Jorkoa ja Oleksia vikan luvun ni tän jätkien joulun saatteki jo tänää!!
>N I K O<
Istuskelemme ympäri treeniksen oleskeluhuonetta. Nyt on aatonaatto. Huomenna lähdemme kaikki tervehtimään perheitämme joten päätimme viettää porukalla joulua jo tänään.
Luvassa on myös toki lahjojen jako. Mielestäni joulun kauhein hetki on se kun toiset avaavat sinun heille antamia lahjoja. Koska jos he eivät pidäkkään siittä tai jos heillä on jo sellainen.
Olemme vaihtaneet lahjat jo toistemme kanssa ja kohta onkin luvassa päivän jännittävin hetki eli lahjojen avaus. Ja kyllä meistä vanhin vaikuttaa joltain abouttirallaa 5 vuotiaalta joka ei jaksa odottaa. Joel on aina jouluisin körsimätön. Aivainkuin me muut muka jotenkin jaksaisimme odottaa, tai no Tommi jaksaa mutta me muut emme todellakaan.
"Hei muute meiän toka joulu täl porukal" Joel sanoo. Alamme kaikki puhumaan siinä päällekkäin ja ihmettelemään miten nopeasti aika on mennyt. Hetken kuluttua meno tasantuu.
"Voiaanko avaa lahjat" Joonas sanoo ja katsoo meitä kaikkia vuorotellen anovasti. Tommi nyökkää. vastaukseksi koska loppujen lopuksi vain hänellä on tarpeeksi itsehillintää siihen ettei avaa heti lahjojaan.
Lahjapaperit alkavat rapisemaan kun alamme availemaan lahjojamme. Kohta kaikilla on vain kasa revittyjä lahjapapereita vieressään. "Noniin ja sitten pistätte ekaks ne lahjapaperit yhteen kohtaan ja sen jälkeen voidaan kahtoa mitä kukaki sai lahjaks" Tommi ohjeistaa meitä kuin lapsilaumaa, vaikka ehkä me olemmekin sellainen.
Keräämme pikapikaa lahjapaperit yhteen kohtaan ja sitten katsomme kaikki Tommia odottavasti lisäohjeiden toivossa. "Nyt voitte vaikka kukin vuorollaan näyttää mitä saitte" Tommi sanoo ja osoittaa Joonasta merkiksi että tämä saa aloittaa.
"Mä sain mustaa ja valkosta kynsilakkaa, uusia plektroja, Hello Kitty pehmolelun, pipon, bissee, karvatakin, mustat maiharit ja sukat" Joonas sanoo ja esittelee tavarat samalla kun sanoo sen nimen. Tommi osoittaa Joelia tämän vuoron merkiksi.
"Totaa mä sain paljo bissee, valkkarii ruisleipää, rannekorui, plektran ja jäkismailan" Joel sanoo ja esittelee samoin tavoin kuin Joonas.
Kaikki me loputkin esittelemme lahjamme ja sen jälkeen kiittelemme toisiamme lahjoista. Kaikki onneksi ainakin vaikuttivat pitävän minun antamista lahjoistani joten ainakin heidän lahjavalinnat onnustuivat. Huomenna jäljellä enää perheen lagjat mutta sitä ennen aion nauttia joulun tunnelmasta terästetyn glögin ja jätkien kanssa.
***********************************
Mun viime luvuissa on ollut aivan helvetisti virheitä, anteeks siittä! Ja öö Jorko & Oleksi tarinassa niin leikitääs semmosta kuvitteluleikkii et niist ei kuulus ääntä tai niiku semlone nii pieni et ei sit kunnol kuulis tai nii:) Sanoja 389
YOU ARE READING
Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshots
FanfictionTässä tämmösiä oneshotteja joiden alku oli myös samalla joulukalenteri! Mutta nyt jatkuu taas normaalisti! Tässä tarinassa tulee oleen homoja, juomista, pettämistä maybe, k-18 puuhia, itsetuhosuutta yms. jos nää tai joku vastaava on semmosii mist et...