Tässä luvussa on sit itsetyydytystä •• noiden merkkien välissä. Jos se ahdistaa sua niin voit skipata sen!
>O L L I<
On perjantai. Istumme baarissa bändin kanssa joka ei ole kyllä yllätys varmaan kenellekkään. Muilla on edessään bisseä, minulla on punaviiniä.
Hetken päästä alamme kaikki olemaan jo kivassa humalassa. Katselen Nikoa, niin olen ihastunut tuohon brunetteen laulajaan. Eihän minulla kyllä mitään mahdollisuuksia ole Nikoon, sillä hänellä on tyttöystävä.
Olen niin vaipunut ajatuksiini ett en huomaa mitä ympärilläni tapahtuu. yhtäkkiä tunnen kuinka joku istuu syliini. Kohotan katseeni ja näen Nikon ihanat vihreät silmät, joihin voisin vain upota.
"NiKo miTä helVettiä?" kysyn, vau puheeni alkaa kuulostaa humalaiselta. "Mä hAlUun AnTaA sUlLe sYliTaNSsin" Niko vastaa minulle, ei helvetti. Oikeastaan minä haluan tätä joten miksi ei? "No AnnA siTten" sanon.
••
Niko alkaa suorastaan kihnuttamaan itseään minua vasten, en voi sille mitään tunnen kuinka housuni alkavat kiristämään epämukavasti. Voi vittu pakko päästä runkkaamaan tai muut huomaavat. Kuulostaapa tämä joltain teinipoikameiningiltä.
"No niIn NikO nYt riiTtää" sanon ha nostan Nikon pois sylistäni. Lähden suunnistamaan kihti vessoja, toivon että seisokkini ei näy.
Kerrankin minulla käy hyvä tuuri ja pääsen heti vessaan. Lasken housujani alas ja alan vetelemään vetoja.
Ei kulu kauaa kun tulen. Nostan housuni ja vedän vessan. Pestyäni kädet avaan vessan oven.
••
Avattuani oven meinaan törmätä johonkin, väistän ja yritän jatkaa matkaani mutta se ei onnistu henkilön tarttuessa minua kädestä.
Katson kuka se on ja säikähdän nähdessäni Nikon. "MitÄ asiAa?" kysyn Nikolta. "MiKs sÄ kÄviT vEsSAssA?" Niko kysyy, voi vittu mitä tuohon nyt voi vastata? "Ööö tUli kusIhätÄ" selitän, toivottavasti menee läpi.
Niko painaa minut yhtäkkiä seinää vasten ja suutelee minua, en vastustele vaan vastaan suudelmaan. Hetken päästä irtaudumme suudelmasta.
"MiKs sä suuTelit muA vaiKs sulLa on tyTtöystÄvä?" kysyn Nikolta, en halua että Niko pettää tyttöystäväänsä kanssani. "Me ErOtTiiN" Niko sanoo ja näyttää siltä että voisi alkaa itkemään. Otan Nikon halaukseen. "MikS?" kysyn. "No kU mä tAjUsIn eT mä En enÄä tYkKäÄ sIiTtÄ" Niko sanoo hivenen surullisesti mutta ei näytä enää siltä että alkaisi itkemää. "TykKääks sä siT josTain muuSta?" kysyn vaikka tiedän että tämä tieto saattaa sattua koska tuskin se on minä, vaikkakin Niko suuteli minua.
"Se sE ooT sInÄ" Niko sanoo ja punastuu. voi helvetin perse mitä minä nyt teen? "Öö toTa mäKi tykKään susTa" saan kakistettua.
Suutelemme uudestaan. En oikein edes osaa kuvailla sitä miten onnellinen olen. Tällähetkellä kaikki on hyvin.
"PuhuTaanko huoMenna Lisää?" kysyn Nikolta."JoO mUt jOS nYt oLlAaNvAaN TäSsÄ?" Niko sanoo. Se sopii minulle paremmin kuin hyvin. En vastaa mutään Nikolle vaan vedän hänet taas uuteen suudelmaan.
Tässä hetkessä on vain me kaksi, baarin vessakäytävän hämärässä, ilman hajuakaan muusta maailmasta. Minua ei nyt edes kiinnosta jos joku huomaisikin meidät.
*************************************
Tätä oli vähän vaikee kirjottaa mutta sainpas tehtyä! Idea tähän on mun kaverilta! Sanoja 453!
YOU ARE READING
Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshots
FanfictionTässä tämmösiä oneshotteja joiden alku oli myös samalla joulukalenteri! Mutta nyt jatkuu taas normaalisti! Tässä tarinassa tulee oleen homoja, juomista, pettämistä maybe, k-18 puuhia, itsetuhosuutta yms. jos nää tai joku vastaava on semmosii mist et...