Tää ei oo taskaan suoraan smuttia mut tosi lähellä sitä! Et jos et piä ni heihei!
>J O O N A S<
Olemme vihdoin päässeet treenikselle. Portaiden kävely oli yhtä kidutusta. Jos ette usko niin kokeilkaapa itse edes kävellä vibra perseessä niin miettikää miltä tuntuu mennä portaita. Eihän se siis satu mutta tuntuu suorstaan taivaalliselta. Yritäppä sitten siinä pysyä hiljaa!
Istuuduin sohvalle varovasti. Olen aivan helveti kiitollinen Joelille siittä että tämä ei ole laittanut vibraa päälle. Tuo varmaan lukee ajatuksiani sillä tunnen vibran käynnistyvän perseessäni.
Yritän istua mahdollisimman normaalisti. Puren huultani jotta en ääntelisi. Kuulen oven käyvän, sieltä tulevat varmaan Olli ja Aleksi koska Tommi ja yllätyksekseni Niko olivat täällä jo kun tulimme Joelin kanssa.
Aleksi kävelee hivenen vaivalloisesti työtuolilleen istumaan. Kun hän istuutuu alas hän puristaa silmänsä tiukasti kiinni ja puree huultaan. Onkohan Olli ollut liian kovakourainen pikku-Allua kohtaan?
Olli istuu Joelin viereen ja kuiskaa tälle jotain selvästi. Käännän katseeni pois koska onhan Joelilla oikeus puhua kavereidensa kanssa ilman minua vaikka olemmekin yhdessä.
"Me voitash ottaa toi toi Porkon kitara ekaks" Aleksi sanoo vaikean kuuloisesti. Vilkaisen Ollia jonka ilme ei värähdäkkään mutta kasvoilla komeilee hivenen pirullinen virne. "Joo otetaan vaan" sanon ja nousen reippaasti ylös. Ei helvetti ku. vibraattori tuntuukaan hyvältä ollessan päällä.
Otan varovaisen askeleen kohti kitaraani, tartun siihen ja lysähdän takaisin sohvalle istumaan. Huuliltani karkaa pieni vinkaisu vibraattorin osuessa herkkään kohtaan sisälläni.
"Onkos teillä menny vähä lujaa" Niko heittää vittuilevan läpän joho vastaukseksi pyöräytän vain silmiäni. Totuutta en ole kertomassa mistään hinnasta kenellekkään täältä!
>A L E K S I<
Yritän istua tuolillani mahdollisimman normaalisti. Olisin valmis tappamaan Ollin nyt jos tuo tulisi tarpeeksi lähelle. Tuo ynnisti meinaan vibran juuri kun aloin puhumaan jonka takia oli muuten yllättävän vaikea saada suusta ulos kokonainen edes jotenkuten järkevä lause.
Porko kävelee äänityskoppiin saatuaan ensin kitaransa viritettyä. Tuon kävely on hivenen haastavaa. Taitaapi olla perse hivenen paskana kun aiemmin tämän istuuduttua tämä vingahti josta Niko oli heti vittuilemassa.
Porkon kitaransoitosta ei meinaa tulla mitään tämän vaihtaessa vähän väliä asentoa ja luodessa äkäisiä silmäyksiä Joeliin joka vain virnistelee tuolle.
Käsken Porkon pois kopista joten Tommi menee tämän tilalle soittamaan rumpujaan. Parin kerran jälkeen saamme Tommin osuuden purkkiin.
Alan säätämään Tommin osuuksia kunnes tunnen vibraattorin heräävän. Puren huultani ja yritän keskittyä pätkiin koneen näytöllä joka on muuten yllättävän vaikeaa perseessä tärisevän vibran kanssa.
Olen juuri saamassa pätkät valmiiksi kun täysin yllättäen Olli laittaa vibran täysille. Säikähdyksen ja nautinnon tuoman aallon takia poistan vahingossa yhden Tommin klipeistä joten joudun sönköttäen pyytämään tätä soittamaan sen uudestaan.
Vilkaisen Ollia murhaavasti joka onnekseni pistää vibraa vähän hiljaisemmalle.
**********************************
Sainpas tän osan valmiiks! Mutta jooh enää pari luukkuu jälellä! Ja tota nii tää on musta taas paskempi mutta nyt oikeesti yritän panostaa tän seuraavaan ja viimiseen osaan! Jos siihe liittyen teil on arvauksii ni pistä komnentteihi. Sanoja 461!
YOU ARE READING
Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshots
FanfictionTässä tämmösiä oneshotteja joiden alku oli myös samalla joulukalenteri! Mutta nyt jatkuu taas normaalisti! Tässä tarinassa tulee oleen homoja, juomista, pettämistä maybe, k-18 puuhia, itsetuhosuutta yms. jos nää tai joku vastaava on semmosii mist et...