>T O M M I<
Herään kun kuulen jonkun kaatuvan eteisessäni. Räpyttelen silmiäni jotta katseeni tarkentuisi jonka jälkeen nousen istumaan. Kuuntelen kuisketta joka lähenee kokoaika huonettani. Joku muu olisi varmaan mennyt tässävaiheessa jo suunnilleen piiloon mutta minä järkevänä jään paikoilleni katsomaan kuka tai oikeastaan ketkä ovat tulossa huoneeseeni.
Oveni avautuu ja samassa valo tulvahtaa silmiini avonaisesta ovesta ja onnittelulaulu alkaa kuulumaan. Tänään on suis syntymäpäiväni jotka meinasi kyllä itseltä unohtua mutta jätkät muistivat näköjään. Kyllähän se on hienoa kun elämässä on näin ihania ystäviä jotka jaksavat hinautua laulamaan luoksesi vaikka heistä tasan yksi asuu Oulussa.
Laulu loppuu jonka jälkeen kaikki tulevat vuorotellen halaamaan ja onnittelemaan. "Muuten hyvä yllätys mutta joku kaatu niin heräsin siihen" Sanon jolloin kaikki muut kääntyvät katsomaan Joelia. "En mä tahallani kaatunut mutta ku Joonas tönäs!" Joel sanoo ja osoittaa Joonasta. "En mä sua nyt tahallani tönässyt ja sullahan on vaa huono tasapaino ku kaaduit" Joonas sanoo. "Nyt jos rauhotutte" Sanon juuri ennen kuin Joel on sanomassa jotain.
"Kato Tommi mite paljo onnitteluja oot jo saanu ja kato näit edittei" Joel intoilee samalla kun syömme jätkien läheisestä kahvilasta tuomaa aamupalaa. Katsomme parit editit ja ne ovat kyllä upeita! Se on ihanaa huomata miten fanit jaksavat ja haluavat panostaa kaikkeen tällaiseen. Aamupalan syötyäni juttelemme jostain kun kesken kaiken Niko häipyy jonnekkin.
Kesken erittäin mielenkiintoisen keskustelun Joonaksen kanssa Niko tulee takaisin keittiöön kantaen jotain. "Pistä Tommi silmät kii" Aleksi sanoo ennenkuin kerkeän nähädä Nikon kantaman asian kunnolla. Suljen kuuliaisesti silmäni ja hetken kuluttua saan avata ne.
Kohtaan edessäni upean kakun jonka päällä on yksi isompi karhu jonka ympärillä on 5 pikkukarhua. Ei tarvitse olla tyhmä tajutakseen kakun koristeiden symboloivan bändiämme. "Kiitos jätkät tää on upee" sanon ja katson erittäin ylpeän näköisiä jätkiä. "Kiitä Minnaa se tän leipo" Niko sanoo hymyillen.
Leikkaan kaikille kakusta palaset jottei tarvitsisi riidellä kenellä on isoin palanen. Karhut kakun päältä jaetaan myös kaikille ja minulle tulee isoin joka johtuu siittä että olen bändin isähahmo. Joel katselee kyllä hivenen arvioivasti Joonaksen palaa vaikka kaikkien palat on suunnilleen punnittu ja täten varmistettu samankokoisiksi.
*******************************
En osaa oikeen sanoo et tykkäänkö tästä vai en mut hyvää synttärii Tommille! Ja jo toine kirjotus tällepäivää mut pitihä Tommii ny jotenki muistaa! Sanoja 362
YOU ARE READING
Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshots
FanfictionTässä tämmösiä oneshotteja joiden alku oli myös samalla joulukalenteri! Mutta nyt jatkuu taas normaalisti! Tässä tarinassa tulee oleen homoja, juomista, pettämistä maybe, k-18 puuhia, itsetuhosuutta yms. jos nää tai joku vastaava on semmosii mist et...