>J O O N A S<
Avaan treeniksen oven avaimillani ja näen oven auki saatuani eteisessä vain yhdet kengät jotka kuuluvat kenne muullekkaan kuin rakkaalle poikaystävälleni, joka on näköjään taas viettänyt yönsä täällä.
Olisihan hänellä kämppä minne mennä mutta tuo vain sanoo aina unohtuvansa tekemään töitä. Ja lopulta tuo suunnilleen nukahtaa työtuoliinsa ja tämän herätessä hänellä on niskat aivan jumissa jotka minä hyvänä poikaystävänä hieron auki.
Kävelen keittiöön ja laitan kahvia tulemaan. Otan jääkaapista leivänteko tarpeet ja väsään Aleksille leivän. Kun kahvi on valmista kaadan sitä kahteen mukiin. Kannan mukit Aleksin työpöydälle ja samalla näen tuon nukkuvan. Tälläkertaa hän on päässyt jopa sohvalle asti vaikka menee siinäkin nukkuessa niskat jumiin joten hierontaa tiedossa.
Tuon vielä leivän Aleksin työpöydälle jonka jälkeen menen kyykkyyn sohvan viereen ja alan hellästi silittämään tämän poskea. Hetken kuluttua Aleksi alkaa varovasti raottelemaan silmiään, mutta sulkee ne heti valon osuessa niihin.
"Kulta jaksasikko herätä?" kuiskaan Aleksille. "Mmh jooh" Aleksi sanoo ja avaa silmänsä jonka jälkeen hieroo niitä. En voi estää hymyn kohoamista kasvoilleni koska ei ole mitään suloisempaa kuin vastaherännyt Aleksi.
Hetken kuluttua saan Aleksin sustuteltua nousemaan edes istumaan sohvalla. Ojennan tuolle toisen mukin josta tuo alkaa heti hörppimään kahvia. Hetken olemme vain hiljaa ja nautimme tästä olosta joka meillä nyt on.
Hetken kuluttua ojennan Aleksille lautasen jossa on minun hänelle rakkaudella valmistama leipä. Aleksi katselee leipää miettivästi. Hänellä on ollut ongelmia syömisen kanssa mutta nyt hommat ovat alkaneet sujua paremmin. Joka päivä pudottelen pieniä kehuja joilla pyrin nostamaan Aleksin itsetuntoa.
Lopulta syömme Aleksin kanssa leivän puoliksi jonka jälkeen halaan Aleksia hellästi. Kun olemme syöneet ja juoneet kahvimme pyydän Aleksia istumaan lattialle jalkojeni väliin. Vaikka hän ei ole sanonut mitään tiedän hänen toivovan jumissa olevien niskojensa hierontaa.
Laitan sormeni Aleksin hartiolle ja aloitan siittä hieromaan aluksi hellästi. "Mistä sä tiesit et mun niskat on jumissa" tuo kysyy minulta. "Voi kulta ku ne on sulla aina jumissa" naurahdan vastaukseksi. "Mitä sä ees teet täällä?" Aleksi jatkaa kyselyään. "Ku täällä on semmonen yks Aleksi joka on nukkunu yönsä täällä ku jäi tekeen ylitöitä niin mä tulin huolehtiin siittä" vastaan Aleksille. "Ei sun tarviis huolehtii musta" Aleksi mutisee. "Mutku mä tykkään huolehtii susta" sanon ja kumarrun antamaan pusun Aleksin hiusten sekaan.
"Huolehi sitte" Aleksi sanoo ja kääntää päätään niin että voin pussata häntä.
*************************************
Joku tämmöne söpöstelyluku! Anteeks ku tän julkasus kesti mutta oon ollu koko päivän tallilla ni en oo kerinny. Onko täältä muute muita tulos tänää Nivalaa? Sanoja 400
YOU ARE READING
Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshots
FanfictionTässä tämmösiä oneshotteja joiden alku oli myös samalla joulukalenteri! Mutta nyt jatkuu taas normaalisti! Tässä tarinassa tulee oleen homoja, juomista, pettämistä maybe, k-18 puuhia, itsetuhosuutta yms. jos nää tai joku vastaava on semmosii mist et...