Eli tässäkää luukus ei oo suorastaan smuttia mutta hyyyyvin lähellä sitä et jos et tykkää ni skippais jo:)
>J O E L<
Lopetin juuri viestien luvun. Kuuntelen keittiöstä kuuluvaa kolinaa. Nousen seisomaan ja kävelen Joonaksen luo keittiöön. Kiedon käteni takaapäin Joonaksen ympärille ja painan pienen pusun tuon kaulaan.
"Mentäskö avaan tän päivän luukku vai kokkaileksä ekaks" Kuiskaan Joonaksen korvaan. "Mennää vaa avaan" Joonas sanoo ja irtaudun hänestä. Tartun Joonasta kädestä ja lähden vetämään häntä kohti makkariamme jossa kalenteri sijaitsee.
"Avaa sää" sanon ja katson kuinka Joonas näprää luukun auki. "Vibra kaukkaril" Joonas sanoo ja näyttää niitä minulle. "Pystysiks pitää tota perseessäs tänää koko treenien ajan" sanon heittäen samalla haasteen Joonakselle. "Kyl mä pystyisin" Joonas sanoo käännellen vibraa samalla kädessään. "Pystysiks sillonki jos kaukkari ois mulla?" Jatkan. "Joo'o" Joonas sanoo. "Näytä tänää treeneis et pystyt" Sanon heittäen nyt vasta todellisen haasteen Joonakselle.
Joonas suostuu ehdotukseeni josta en kyllä hämmästy, on hän sen verran kilpailuhenkinen niinkuin minäkin joten hän haluaa todistaa pystyvänsä siihen. Saa nähdä kumpi suoriutuu paremmin Aleksi vai Joonas kun kaukkarit ovat minulla ja Ollilla. Minä aion kiusata Joonasta huolella koska tiedän että tuo ei suutu siittä, Olli tulee olemaan varmaan vähän hellempi Aleksille.
Vaikka se kieltämättä varmaan ei ole yllätys kenellekkään että minä ja Joonas olemme rajumpia kuin Olli ja Aleksi. Vaikka emme mekään mitään aivan hulluja ole makkarissa!
Syötyämme lähden kävelemään kohti makuuhuonettamme. Otan liukkarituubin ja vibraattorin esille. Istuudun sängyn reunalle ja virnistän nähtyäni Joonaksen ovella.
"Herra on hyvä ja ottaa housut pois ja käy makuulteen" sanon ja katson Joonasta joka kävelee kohti minua. Joonas laittaa kätensä boksereidensa resorille ja alkaa laskemaan niitä. Hänhän on siis hihhuloinut koko aamun pelkissä boksereissa ja t-paidassa mutta sehän ei minua haittaa. Ja yleensä se olen minä jolla on pelkät bokserit jalassa kun pitäisi olla lähdössä treenikselle.
Joonas on saanut bokserit pois jalastaan ja käy nyt makuulteen selälteen sängyllemme. Pursotan liukkaria sormilleni ja levitän sen Joonaksen reiälle. "Mmhh" kuuluu Joonaksen suusta levittäessäni liukkaria.
Laitan liukkaria vibraattoriin jonka jälkeen alan työntämään sitä Joonaksen sisään. "Mmgghh et sit vittuuh valmistelluh enempäähh" Joonas sanoo huokaillen samalla. "No hyvinhä tää menee" sanon ja työnnän vibraa vielä vähän. "Sä oot nyt valmis" sanon Joonakselle joka makaa silmät kiinni. "Ja nytkö mun pitäs nousta" Joonas sanoo minulle.
"Ootappa hetki" sanon ja laitan vibraattorin päälle. "Mmghh ahhmm Joellh" Joonas huokailee vaikka yrittääkin tuota tukahduttaa. "Jos sä et pärjää paremmin studiol ni jäät kiinni" sanon ja lähden eteiseen pukemaan.
************************************
Tänää saitteki tätä lisää ja tää ei onnistunu läheskää nii hyvi ku eka osa:/ mut yritän parantaa! Sanoja 419
YOU ARE READING
Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshots
FanfictionTässä tämmösiä oneshotteja joiden alku oli myös samalla joulukalenteri! Mutta nyt jatkuu taas normaalisti! Tässä tarinassa tulee oleen homoja, juomista, pettämistä maybe, k-18 puuhia, itsetuhosuutta yms. jos nää tai joku vastaava on semmosii mist et...