Luukku 5 Jorko

870 27 3
                                    

Tässä luvussa on sit smuttia •• välissä!

>J O O N A S<

Istumme Joelin sohvalla vierekkäin ja katsomme taistelu paalupaikasta jo varmaan kymmenettä kertaa. Minua väsyttää joten nojaan päätäni Joelin olkapäähän. Joel kiertää kätensä ympärilleni. Suljen silmäni ja nukahdan pää Joelia vasten.

Herään myöhemmin sohvalta koska minulla on kylmä. Joelia ei näy enää missään mutta kuulen suihkun kohinan. Nousen istumaan sohvalle. Minulla on vieläkin kylmä, nousen seisomaan ja lähden hupparivarkaisiin Joelin makuhuoneeseen.

Otan kaapista jonkun hupparin ja vedän sen päälleni. Käännyn ympäri ja näen Joelin seisomassa huoneensa ovella pelkkä pyyhe lantiollaan. Hänen rintakehänsä ja käsivartensa kimmeltävät hänen tukasta valuvista vesipisaroista. Punastun, en voi sille mitään.

"Kävit varastaan mun hupparin" Joel sanoo pieni virne huulillaan. "Jooh" saan sanottua, katson lattiaan jotta Joel ei näkisi punastumistani. Joel kävelee eteeni ja nostaa leukaani kahdella sormellaan, kumartuu hieman ja painaa suudelman huulilleni. Suljen silmäni ja vastaan Joelin suudelmaan joka muuttuu hetki hetkeltä intohimoisemmaksi.

••

Joel peruuttaa ja vetää minua mukanaan. Joel kääntää meidät ympärille ja työntää minut sängylleen istumaan. En voi enää vastustaa käsiäni ja mieltäni vaan kurotan ja vetäisen Joelin pyyhkeen alas.

Menen lattialle polvilteen ja alan ottamaan Joelilta suihin. Tunnen kuinka Joel laittaa kätensä hiuksiini ja tukistaa hellästi. Pyörittelen kieltäni Joelin kalun ympärilläni liikuttaen päätäni samaan aikaan. Tunnen kuinka Joel meinaa tulla mutta lopetan suihinoton.

Nousen seisomaan ja painan huuleni Joelin huulia vasten. Joel laittaa kätensä paitani alle ja nostaa sen pois päältäni irroittautuen hetkeksi suudelmasta. Katson Joelia hivenen hengästyneenä, housuni kiristävät jo epämukavasti.

Joel laskee kätensä ja alkaa laskemaan housujani. Nostan jalkojani ja Joel heittää housuni johonkinpäin huonetta. Joel liu'uttaa kättänsä boksereideni etumuksen yli ja ai saakeli kun tuntuu hyvältä.

Joel laittaa kätensä boksereideni resorille ja alkaa laskemaan boksereitani hitaasti alemmas. Kun minulta on bokserit  pois ja olen täysin alasti alasti olevan Joelin vieressä.

Joelin käsillä ja rintakehällä kimmeltävät vieläkin vesipisarat. Kumarrun Joelin rintakehän päälle ja nuolaisen vesipisaran pois. Kohotan katseeni Joeliin joka hymyilee ilkikurisesti. Kohotan kulmiani kyseenalaistaen.

"Haluist sä testaa ratsastaa" Joel sanoo ja kurottaa yöpöytänsä laatikosta liukkaria ja kortsun. "Jooh" huokaisen ja vielä samaan hengenvetoon saan sanottua pyynnön ilman kortsua menosta. Joel virnistää ja laittaa kortsun pois.

Joel levittää liukaria kalulleen ja reiälleni. Joel asettuu makaamaan selälteen ja minä alan laskeutua hitaasti hänen päälleen. Minun ja Joelin huulilta karkaa huokaisu kun Joel pääsee sisälleni.

Alan hitaasti nousemaan ylös ja alas enkä voi estää huokailujen karkailua huuliltani. Kuulen myös Joelin huokailun.

Alan pikkuhiljaa nopeuttamaan liikettäni ja tunnen kuinka Joel tarttuu käsillään lantiooni, en anna sen häiritä vaan jatkan liikettäni. Joelin kasvoilta kuvastuva nautinto pukee Joelia aivan helvetin hyvin.

"Voiks liikkuuh no-nopeempaah"  Joel anelee, nopeutan liikettäni sanomatta mitään. Hetken kuluttua tunnen kuinka Joel tulee sisälleni. Nousen pois ja menen makamaan hengästyneen Joelin viereen.

Yhtäkkiä Joel nousee ja alkaa ottamaan minulta suihin. Jos joskus aiemmin suuhoito on tuntunut hyvältä niin tämä on suorastaan taivaallista. 

Ei kulu kauaa kun tunnen olevani tulemaisillani. Saan sanottua sen Joelille joka nopeuttaa vain liikettään. Tulen ja Joel nielee kaiken jonka jälkeen hän tulee viereeni makaamaan.

••

En nyt jaksa miettiä että mitä tämä meinaa. Suljen silmäni ja nukahdan kuunnellen Joelin sykettä.

*************************************

Noniin uutta luukkuu! Näihi smuttilukuihi tulee ain enempi sanoi ku muihixD Sanoja 516

Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshotsWhere stories live. Discover now