Luukku 22 Oleksi

760 20 0
                                    

Tässä luvussa on sitte smuttia •• merkkien jälkee/välissä!

>O L L I<

"Välkkä alkaa kohta" Kuiskaan tuon vieressäni istuvan blondin korvaan. "Ei jaksa noustaaa" tuo valittaa ja yrittää vetää minua hissta alas kun nousen seisomaan. "Tule nyt vaa" sanoin ja vedän tuon seisomaan.

Lähden kävelemään portaita alas. Pidän kättäni Aleksin lantiolla ja täten saan tämän seuraamaan minua helposti. Lähden kävelemään köytävää ilman ajatustakaan määränpäästä. Paitsi se että pääsisi pois käytävältä ennen kuin se täyttyisi oppilastulvasta.

Näen vessan joka ei siis ole siis täynnä vessakoppeja vaan yksi isompi huone jossa on pönttö ja lavuaari. Avaan vessan oven ja ohjaan Aleksin edeltä sisälle.

"Mä aattelin et saatas olla tääl rauhas" sanon vastaukseksi Aleksin kysyville silmille. "Okei" Aleksi sanoo ja halaa minua tiukasti.

Painan suudelman Aleksin huulille ja liikumme niin että Aleksi on seinää vasten. Irtaudun suudelmasta ja katson Aleksia silmiin. Pieni hymy kareilee meidän kummankin huulilla jonka jälkeen en voi enää vastustaa itseäni vaan siirryn Aleksin kaulan kimppuun.

••

"Mmhh Ollih" Kuuluu Aleksin suusta kun imen ja näykin tuon kaulaa. Lopetan ja katson hengästynyttä Aleksia. "Sä oot liian haluttava" kuiskaan ja suutelen Aleksia. Liu'utan käteni Aleksin lantiolle ja pidän niitä siinä. Aleksi taas kietoo kätensä niskani taakse.

Irrotaudumme suudelmasta ja painan otsamme yhteen. "Voitasko me..?" Heitän kysymyksen ilmoille. "Mä ainakin haluun" Aleksi sanoo. Emme suoraan sano asiaa mutta ymmärrämme silti mistä on kyse.

Aleksi myönsi minulle luvan joten siirrän käteni hänen farkkujen vyölle. Avaan vyönvarovasti ja vedän farkkujen vetskarin auki aukaistuani ensin napin. Vedän farkut Aleksin nilkkoihin jonka jälkeen hieraisen hänen etumusta housujen läpi. Tunnen Aleksin menevän kovaksi.

Vedän Aleksilta bokseritkin nilkkoihin ja alan ensin pusuttelemaan hänen reisiään ja alavatsaa käyden kokoaika lähellä hänen kaluaan. Lopulta armahdan Aleksia ja otan hänen kalun suuhuni. "Aahm" Kuuluu Aleksin suusta heti kun alan pyörittelemään kieltäni tuon kalun ympärillä.

Liikutan päätäni ja otan Aleksin niin syvälle suuhuni kuin pystyn. "Vittuh tää tun-tuntuu hyvältäh aahmm" Aleksi saa sanottua. Nopeutan pääni liiketta js hetken kuluttua tunnen Aleksin alkavan täristä. "Mä mä tuunh aahh ih-han just aahhm" Aleksi sopertaa jonka jälkeen tunnenkin tuon tulevan suuhuni.

Nielen kaiken jonka jälkeen nousen seisomaan. Aleksi alkaa vetämään housujaan ylös. Juuri kun Sleksi siirtää kätensä minun housujeni reunalle kello soi. "Jatketaan joku toinen kerta" sanon ja vedän Aleksin vielä yhteen hellään suudelmaan.

************************************

Taas tosi lyhyt ja huono osa:( Mut koittakaa selvitä! Sanoja 381!

Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora