Luukku 6 Joleksi

740 19 3
                                    

!Kirjotettu ulkopuolisen silmistä!

Istun olohuoneessani ja katson televisiosta linnanjuhlia. Enhän minä normaalisti näitä näin kiinnostuneena vahtaisi, mutta sinne on kutsuttu lempibändini Blind Channel, haluan nähdä onko heillä joillain avekkia mukana. Niko on varmaan Minna mukanaan, ovathan he seurustelleet jo pitkään ja se on aivan julkista tietoa.

Ihmisiä alkaa valunaan kättelemään presidenttiparia tylsistyn hetkessä ja olen juuri avaamassa puhelintani kun näen jätkät. Pistän puhelimeni pois ja katson kun he lähestyvät. Niko tulee ensimmäisenä Minnan kanssa, Minnan mekko on UPEA! Nikon ja Minnan jälkeen tulee Joonas ja Olli, molemmat ilman paria. Sitten tulee Tommi jonkun kauniin naisen kanssa. Oikeastaan en edes hämmästynyt että Tommilla on Nikon lisäksi kumppani.

Sitten on vuorossa Aleksi ja Joel. Meinaan alkaa kiljumaan nähdessään heidän tulevan parina JOLEKSI O. TOTTA!! Reaktioni on ehkä hivenen teinityttömäinen ottaen huomioon että olen jo 19 vuotta mutta aivan sama. Ei sitä jokapäivä näe lempijulkkiksia julkistamassa suhdettaan!!

Menen istagramiin ja avaan Joelin stoorin, siinä näkyy kuva jossa Joel ja Aleksi suutelevat ja tekstinä on vain sydän.

Jatkan linnanjuhlirn katsomista. Lopulta kaikki ovat käyneet kättelemässä presidenttiparia. Kamera siirtyy saliin jossa soi musiikki. Kamera zoomaa Joeliin ja Aleksiin jotka nauravat vierekkäin. Jorlin käsi menee Aleksin hartioiden yli ja Aleksi nojaa Joeliin, molempien kasvoilla näkyy onnellinen hymy. Kamera näyttää myös muita ja kaikki näyttävät viihtyvän hyvin.

*************************************

Elikkäs wattpad ei anna mun vastata teiän kommentteihin mutta vaiks mä en vastaa niin luen ne kaikki silti ja rakastan ku te kommentoitte<3 Kokeilin kirjottaa tämmösen vähän erinlaisen luvun! Sanoja tuli vähemmän ku normaalisti mutta toivottavasti voitte antaa sen anteeks mulle! Sanoja 254!

Kaikki mitä tarvitsen// bc oneshotsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora