27 Kasım Cumartesi.
İyi okumalar.
.
Son toplantıdanda çıkınca Doğu beyin partisine gitmiştim. Şirkete gelince sunum için son kontrolleri yapıp odama çıktım ve kendimi koltuğa attım. Başım çatlıyordu resmen. İki saat sonra ise sunum var.
Sekreteri çağırıp kahve getirmesini söyledim. Bana tek iyi gelen türk kahvesiydi sanırım. Bide acılı olunca tüm yorgunluğumu alıyordu. Günde 10 bardak içsem bile hala kahve içmek istiyordum.
Sekreter kahveyigetirynce elinden aldım ve hemn bir yudum aldım. Bu şekerli. En nefret ettiğim şey."Bu şekerli. Bilmiyormusun benim şekersiz içtiğiimi?!! Al şunu ve defol! Kovuldun!!"dedim sinirle. Böyle bir sorumsuzluk olamaz. En nefret ettiğim şey. Derin bir nefes alıp arkama yaslandım.
.
.
Sunum saati gelmişti. Ceketimi giyinip saçlarımı düzelttim ve odamdan çıkıp asansöre bindim. Davet verdiğimiz yere geldiğimde herkes kendine çeki düzen verip başlarını eğerken onlara bakmadan direk kürsüye çıktım ve mikrafonu elime alıp "Herkese davetimizi kabul edip geldiğiniz için teşekkür ederim. Hepiniz hoşgeldiniz." dedim.
Sonra elimdeki kumandayla projeksiyondan sunum için hazırlanan resimleri açtım. Görkemde gelmişti o sırada.
"Projemiz iki bina ve bir de AVM den oluşuyor. Her daire 3+1 olup odalarda standartlara göre gayet geniş ve müşterilerin rahat edeceği şekilde tasarlanmıştır. AVM miz ise 5 katlı olup doğayla iç içe bir şekilde tasarlanmıştır. "dedim.
Görkem "Ayrıca AVM nin içindeki her mağaza ve restorantlar sağlık sertifikalı ve hijyen sertifikalıdır. Müşterilerimizin sağlığı bizim için çok önemlidir. Ayrıca her çalışanımız sözleşmelidir ve her türlü işçi hakları bu sözleşmede yer almaktadır. "dedi.
Bence tam bizlik bir sunum olmuştu. Herkes alkışlarken başımla selam verip sahneden inip benim için ayrılan masaya geçtim ve bardaktaki birayı kafama diktim. Yanıma gelen Davut beyi görünce bardağı masaya bırakıp ayağa kalktım. "Hoşgeldiniz Davut bey."dedim her zamanki mesafeli ve sert sesimle.
Herkesin alışık olduğu bir şeydi bu. Ateş Kanlı denildiğinde herkesin kendine çeki düzen vermesi ve korkması hep istediğim bir şeydi ve bunu başarmıştım.
Davut bey " Gerçekten etkileyici bir sunumdu. Tebrik ederim Ateş bey."dedi. "Teşekkür ederim. "dedim. O gidince bir bardak daha içip kalktım ve Görkemin yanına gittim. "Görkem buralar sana emanet. Ben çıkıyorum. "dedim. "Tamam. Ben hallederim. Sen git dinlen. "dedi.
Odama gidip çantamı aldım ve odadan çıkıp tekrar asansöre bindim. Otoparka inip arabama bindim ve eve doğru yola koyuldum.
Eve geldiğimde arabadan inip anahtarları korumaya verdim. "Siyah arabaların yanına park et. Geçen sefer mat siyahların yanına park etmiştiniz."dedim. Onları bile ayırt edemiyorlar.
Veeee bölüm bittii.
Nasıldı?
Beğendinizmi?
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Görüşmek üzere.
Sizi sefiyyoomm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|
ChickLitBu hikayede bir adamın kapısına bırakılan bebeğiyle yaşadıkları komik tatlı mutlu hüzünlü hikayesi var. DİKKAT! ! Şeker hastası olanlar okumasın aşırı tatlılık içerir.