34. Bölüm

7.3K 459 259
                                    

23 Nisan Cumartesi.

Sizi seviyorum.

İyi okumalar diliyorum.

.

.

.

.

Ateş Kanlı

Sabah uyandığımda yanımda Adesa yoktu. Sanırım aşağıya inmişti. Kalktım ve banyoya girdim. Kısa bir duşun ardından odaya döndüm ve üstümü giyindim. Elime telefonumu alıp terasa çıktım. Aref' i aramam gerekiyordu. Dün Afran ' ı merak ettiği için evine gitmiş ti. Aref' i aradım.ve bir süre açmasını bekledim.

- Alo.

- Aref. Afran nasıl?

- Daha iyi. Geliyoruz şimdi eve.

- Tamam. Bekliyoruz.

- Görüşürüz.

- Görüşürüz.

Telefonu kapattıktan sonra odaya geçtim ve aşağıya indim. Asil ve Adesa kahvaltı hazırlıyorlardı. Adesa "Baba bak. Bu yumurtayı ben kırdım. " dedi. Yanağından öptüm ve "Aferin sana bebeğim. " dedim. Asil "Konuştun mu Aref le? Geliyorlar mı? " dedi. "Evet. Yolda lar. Gelirler birazdan. " dedi. Adesa "Baba. Aref amcayla kim geliyo?" dedi. Kucağıma aldım ve "Bebeğim. Senin bir amcan daha var. Uzakta yaşıyordu. Şimdi geldi. " dedim. Adesa "Adı ne peki?" dedi. "Afran. " dedim. Gülümsedi ve "Olley. Bir amca daha geliyo. Baba beni yele bılak. Ben amcam için hediye yapçam." deyince boynundan öptüm ve yere bıraktım. "Hadi git bakalım. " dedim. Hızla mutfaktan çıktı. Allah bilir ne yapıcaksın bebeğim.

O sırada kapı çalınca mutfaktan çıktım ve kapıya yöneldim. Kapıyı açtığımda Aref önde Afran ise arkasındaydı. "Geçin haydi. " dedim. İçeri geçtiklerinde Afran' a sarıldım ve "Üzülme kardeşim. Affettim ben seni. " dedim. O da bana sarıldı ve "Teşekkür ederim abi. " dedi. Saçlarını karıştırdım ve "Hadi geç salona. " dedim.

Aref ile birlikte salona geçerlerken yanıma Selda gelmişti. "Efendim. Sizinle konuşmam gereken bir konu var. " dedi. "Çalışma odasına geçelim." dedim.

Çalışma odasına geçtiğimiz de koltuğu ma oturdum. Selda da deri koltuklardan birine oturmuştu. "Dinliyorum." dedim sert sesimle. Selda "Efendim ben yakında işten ayrılacağım. " dedi. Kaşlarımı çattım ve "Sebep?" dedim. "Efendim ben evleneceğim. Ve Ankara' ya taşınıyorum. " dedi. Derin bir nefes aldım ve "Peki. Ben parayı hesabına yatırırım. "dedim. "Peki efendim. " dedi ve çıktı.

Şimdi gel de bunu Arefe söyle. Ayağa kalktım ve odadan çıktım. Kızımın odasına gittiğimde eline makası almış olduğunu görünce hızla yanına gittim ve elinden aldım. "Aşkım. Bu çok zararlı. Sakın ben yokken bir daha alma eline. " dedim. Ya geç gelseydim de bir sey olsaydı? Adesa "Ama ben amcaya bi şe yapıyorum." dedi. Yanına oturdum ve kucağıma aldım. " Birlikte yaparız aşkım. " dedim. Adesa güldü ve kafasını yana eğip " Olur aşkım. " dedi. Güldüm ve dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum. Adesa " Seni çok şeviyoyum baba. " deyince güldüm ve " Ben de seni çok seviyorum kızım. " dedim.

                  Adesa "Baba. Şana bi sey sorcam. " dedi. "Sor bebeğim. " dedim. "Baba. Benim annem nelde? Çizgi filmde Meyinet' in annesi val. Ama benim annem yok. " dediğinde ne diyeceğimi bilememiş tim. Bu soruyu bir gün soracağını biliyordum ama bu kadar erken olacağını tahmin etmemiştim. Derin bir nefes aldım ve "Bak aşkım. Annen uzun zaman önce Adrien 'ın annesi gibi uzun bir uykuya daldı. Bu yüzden gelmicek. " dedim.

              Başka türlü açıklayamazdım bunu. O kadının onu terk ettiğini bilmemesi gerekiyordu. Kızımı bile isteye üzmeye hakkım yoktu. "Ben annemi çok melak ettim. Ama gelmicek miş. O zaman bende gökyüzüne bakarak konuşurum onunla. Beni görür mü baba?" dedi. Kafasını göğsüme çektim ve "Görür babacım. " dedim. Özür dilerim kızım. Sana yalan atmaktan nefret etsem de zorundayım.

                 Ayağa kalktım ve "Hadi kahvaltıya gidelim. " dedim. "Tamam.' deyince odadan çıktım ve aşağıya indim. Salona girdiğimizde bakışlar bize dönerken Adesa Afran' a  odaklanmış tı. Birlikte yemek odasına geçtik. Adesa mama sandalyesinde oturuyordu. Afran ise çok çekingen di. "Afran. Abicim burası senin evin. Çekinme lütfen. " dedim. Asil "Ateş haklı. Çekinme ne  gerek yok." dedi.

                    İçten içe affetmiş olsa da hala soğuk davranıyordu. Afran "Benim dinlenebileceğim bir yer var mı? " dedi. Ayağa kalktım ve "Gel ben sana göstereyim. " dedim. Birlikte yukarı çıktık. Afran "Abi. Asil abim affetmedi beni değil mi? " dedi üzgün sesiyle. Saçlarını karıştırdım ve "Üzülme kardeşim. O da seni affetti ama biraz soğuk davranıyor sadece. " dedim. Sonra "Hadi dinlen sen biraz. Bir şeye ihtiyacın olursa bize seslen. Ben yemeğe çağırırım. " dedim. "Tamam." dedi.

                 Odadan çıktım ve aşağıya indim. Zor bir süreç olacak tı onun için. Gözleri hala kanlıydı. Ne kadar zor olsa da sonunda yanımızda olmasıydı önemli olan.

.



.



.


.

YAZARDAN

             
               Adesa minik ellerini kapı koluna yerleştirdi ve kapıyı açtı. Kafasını içeri uzattı ve denizin yansıması olan gözlerini odada gezdirdi. Afran' ın uyumuş olduğunu görünce gülümsedi ve içeri girdi. Elindeki resmi ses yapmamaya dikkat ederek komodi nin üzerine bıraktı ve tekrar mavi gözlerini Afran' a çevirdi. Turuncu saçları ona çok güzel geliyordu. Yavaşça yatağın üstüne çıktı ve amcasının yanına uzandı. Minik elini turuncu saçlara götürdü ve yavaşça okşadı.

                  Afran saçları ile oynanılmasına bayılıyor du. Saçlarında dolaşan minik elleri hissedince tebessüm etti. Yavaşça gözlerini araladı. Minik kızı karşısında görünce gülümsemesi genişledi. Adesa elini çekti ve "Hii. Uyandıldım mı?" dedi. Afran "Hayır minik. Uyandırma dın. " dedi. Sonra "Saçlarımla oynamaya devam eder misin?" dedi. Adesa neşeyle "Oluurr. Hem ben şenin saçlarını çok sevdim. "dedi. Afran bu haline kıkırdayıp "Birlikte uyuyalım mı? " dedi. Adesa "Önce şana hediyemi velicem. " dedi. Afran "Ne hediyesi?" dedi. Adesa kalktı ve resmi alıp amcası na verdi. "Bak bu şenin için amca. " dedi.  Afran resmi eline aldı ve  "Harika olmuş amcam. Teşekkürler. " dedi titreyen sesiyle ve minik kızın belinden tutup kendine çekti. Adesa amcasının göğsüne sokuldu ve gözlerini kapattı.

            Bu minik kız Afran' a çok iyi gelmişti. İlk defa hediye almıştı. Bu çok özeldi onun için. Burnunu sarı saçlara yasladı ve o mükemmel kokuyla kapattı tekrar gözlerini.










.







.






.










Ve bölüm bittii.

Nasıldı?

Beğendiniz mi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Bu arada bu haftalık son bölüm.

Bu aralar fazla aktif olamicam. Bölümü tamamlamak istedim sadece.

Hepinizi çok seviyorum.


Görüşmek üzere.

Oy: 200

Yorum: 460

                

BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin