7 Temmuz Perşembe.
İyi okumalar diliyorum güzeller.
.
.
.
.
.
Adesa Çilek Kanlı
Gözlerimi araşadığımda yatağımdaydım. Ve yanımda babam vardı. Demek ki o getirmişti beni yatağıma. Babama sarıldım ve başımı boynuna gömdüm. "Çilek kız. Uyandın mı?" dedi. "Hı hı." diyerek onayladım.
"Nil aradı. Seni bekliyorlar mış." dedi. Hii. Ben onu unuttum. Doğruldum ve "Ayy. Unuttum ben onu. Hemen hazırlanıp gideyim. " dedim ve yataktan kalkıp lavaboya girdim. Elimi yüzümü yıkayıp kuruladım.
Sonra lavabonun altındaki çekmeceyi açtım. Saçlarım birbirine girmiş lan.
Saç tarama spreyini aldım. Ama tarak yoktu. Diğer çekmece ve dolaplarında aradım ama yoktu.
"Bunu mu arıyorsun Çilek kız?"
Aref amcamın sesini duyunca kapıya döndüm. Tarak onun elindeydi. Gülümsedim ve "Sende miyd" dedim. "Evet. " dedi.
İçeri girdi ve arkama geçti. Spreyi alıp saçlarıma sıktı ve yavaşça taramaya başladı.
"Hadi anlat bakalım. Okul nasıl? Ve Mattias ile ilişkin ne durumda?" dedi.
"Okul çok güzel. Ve Mattias ile hala arkadaşız. Ama bir gelişme olacak gibi. " dedim.
O sırada içeri giren Afran amcam "Yaa. Ne gelişmesi bakalım?" dedi. Arkasından Asil amcam gelmişti. "Yoksa aşkını itiraf etmeye mi karar verdin?" dedi ve yanağıma uzun bir öpücük kondurdu.
"Aslında bunu Nil planladı. Bu akşam ben ve Mattias Nil' in evine gidicez. Ve sanırım orada konuşucaz. " dedim sesimin heyecanlı çıkmasına engel olamayarak.
Aref amcam başımın üstüne bir öpücük bıraktı ve "Umarım güzel geçer balım." dedi. Afran amcam Boynumdan derin bir nefes alarak öptü ve "Unutma. Eğer seni üzecek bir şey yaparsa onu mahvederiz." dedi.
Güldüm ve "Merak etmeyin. Ben onun yanında çok mutluyum. Beni gözünün önünden ayırmıyor. Her an başıma bir şey gelecek miş gibi davranıyor. Yani onun yanında yüzüm hep gülüyor. " dedim.
O sırada babamın sesi geldi. "Yaa. Demek öyle. Hemen unutulduk mu kız?" dedi. Amcamlar yavaşça çıkarken babam girdi içeri.
Hızla babamın yanına gittim ve sarıldım. "Olur mu öyle şey babacım. Ben seni unutur muyum hiç. Sen benim ilk ve sonsuz aşkımsın. " dedim. Babam eğilip burnumdan öptü ve "Bir tanem. Sen mutluysan ben her zaman senin yanı başındayım. Her kararında seni desteklemeye hazırım. Sen yeterki mutlu ol. Ayrıca Mattias dayaktan kurtulamayacak. " dedi. Güldüm ve "Yine mi yaa?" dedim. Yüzümün her yerine öpücükler kondurdu ve "Hadi hazırlan. Ama fazla güzel olursan göndermem, haberin olsun." dedi. "Söz veremem. E nasıl olsa Adesa Çilek Kanlı nın güzel olmama gibi bir şansı yok. Her haliyle gündem de. " dedim.
Babam "Sen de haklısın tabi. Ateş Kanlı nın genlerini taşıma k kolay değil. " dedi aynadan saçlarını düzeltirken.....
Son olarak parfümümü de sıkınca hazırdım. Çok şık ve güzel olmuştum bence.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|
ChickLitBu hikayede bir adamın kapısına bırakılan bebeğiyle yaşadıkları komik tatlı mutlu hüzünlü hikayesi var. DİKKAT! ! Şeker hastası olanlar okumasın aşırı tatlılık içerir.