2 Mart Çarşamba .İyi okumalar.
.
.
.
(Ateşin ve üçüzlerinin evi. Çok beğendim ben. Sizce nasıl?)
Aref Kanlı
Ateşi normal adaya almışlardı. İkimizde odada bekliyorduk. O sırada Ateş yavaş yavaş uyanmaya başlayınca ayağa kalktım "Asil Ateş uyanıyor. " dedim. Asilde ayağa kalktı. Yatağın yanına geçtim.
Ateş "Adesa." dedi. Sonra "Adesa nerde?" dedi. Ama biz cevap veremiyorduk. Ateş doğrulmaya çalışınca omuzlarından tutup geri yatırdım ve "Şu an kalkamazsın. Daha yaraların iyleşmedi." dedim. "Umrumda değil Aref. Benim kızım yok. Burada yatamam böyle. Gömleğimi ver çabuk." dedi adeta tıslayarak.
Asil "Bu halde nasıl arayabilirsin ki? Yolda bayılıcaksın ya da dikişlerin açılıcak. Tekrar hastaneye gelene kadar da zaman kaybederiz ve bu bizim aleyhimize olur. Sen burada kalıyorsun ve kızını sağlam bir şekilde alıyorsun. Bizde gidip Adesayı alıyoruz. " dedi.
Ateş "Olmaz. Benim gidip onu kendim almam gerekiyor. "dedi. İnatçı işte. Laf dinletemiyoruzki adama. İnşallah bir şey olmaz.
YAZARDAN
Ekin bey karısı ve Adesa ile birlikte arabaya binmiş karakolun yolunu tutmuşlardı. Yolda giderlerken Buse hanım "Ekin kağıt, kalem var mı?" dedi. Ekin bey "Torpidoda olması lazım hayatım. Neden sordun?" dedi. Buse hanım "Hiç. Sadece işim var. " dedi.
Buse hanım bir şeyler olacağını hissediyor gibiydi. Kağıt kalemi aldı ve yazmaya başladı.
Merhaba.
Ben Buse Akar. Eşim Ekin Akar ile birlikte çocuğumuz olmadığı için çocuk evlat edinmek istedik. Ama bir hata yaptık. Bunu yasal yollarla yapmamız gerekirken görüşmememiz gereken adamlarla görüştük ve para karşılığında bu bebeği aldık. Onu cok sévdik biz ama hissediyorum. Birini özleyip
aradığı belli. Bu yüzden Sarıyer Karakolluğuna götürmeye karar verdik. Bu notu yazmamın sebebi ise eğer bize bir şey olursa kötü bir niyetimiz olmadığını bilin. Ve bebeğin ailesini bulup ailesine teslim edin.Notu yazdıktan sonra katlayıp Adesa'nın kıyafetinin içine sakladı. Ekin bey "Ne yazdın güzeli" dedi. Buse hanım "Bir şey yazmadım aşkım. Sadece küçük bir not. " dedi.
O sırada Ekin bey karşıdan hızla üstlerine gelen kamyondan kaçmak için yana kırmıştı direksiyonu ancak kontrolü kaybetmişti. frene basması da bir işe yaramamıştı. Buse hanım ise göz yaşları içinde Adesayı korumak için kendini siper etmişti üstüne.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|
Chick-LitBu hikayede bir adamın kapısına bırakılan bebeğiyle yaşadıkları komik tatlı mutlu hüzünlü hikayesi var. DİKKAT! ! Şeker hastası olanlar okumasın aşırı tatlılık içerir.