16 Nisan Cumartesi.İyi okumalar diliyorum canlarım.
.
.
.
Afran Kanlı
Önümdeki dosyayı elime aldım ve açıp incelemeye başladım. Hayal meyal hatırlıyor dum onları. O zamanlar çok küçüktüm. Üçü de gitmişti. Babam onların annemiz ile birlikte bizi terk ettiklerini söylemiş ti. Onlardan nefret ediyorum. Ölmemişlerdi o kazada. Kurtulmuşlardı. Bu seferlik.
Gözlerimi kapattım ve derin bir nefes aldım ve gözlerimi geri açtım. O sırada kapı çalının ca "Gel!" dedim. Adamlar dan biri içeri girdi ve "Efendim. Abileriniz ile ilgili yeni bilgiler öğrendik. " dedi ve elindeki dosyayı verdi. "Tamam. Çıkabilirsin. " dedim. Dosyayı açtığımda bir bebek fotoğrafı vardı.
Adesa Çilek Kanlı
Ateş Kanlı ' nın kızı.
" Ne? Ateş' in kızı mı var?" Şaka olmalı bu. O bir kıza babalık yapacak kadar merhametli bir insan değil. Öyle olsaydı kendi babasını öldürmez di. Kız gerçekten tatlı ama çocuklardan nefret ederim. Neyse.
Ayağa kalktım ve odamdan çıktım. Saat çok geç olmuştu. Ve çok yorgundum. Asansöre bindim ve otopark katına indim. Arabama bindim ve eve doğru sürmeye başladım. Evin önüne gelince arabadan indim ve anahtarları kapıdaki korumaya verip "Garaja götür. " dedim. Sonra eve girdim. Odama çıktım ve üstümü çıkartıp banyoya girdim. Kısa bir duşun ardından banyodan çıktım. Odama geçip eşofmanı mı giyindim ve yatağa geçtim.
Çok uykum var ama uyuyamıyorum. Off. Aklımdan çıkmıyorlar. Allah kahretsin. Huzursuz hissediyorum. Doğruldum ve yatak başlığına yaslandım. Komodi nin üstündeki telefonumu aldım ve instegrama girip onların hesaplarına baktım. Küçük kızla fotoğrafları vardı.
@ArefKanlıOfficial
Deniz kızım. ♡♡ @AdesaÇilek
@AsilKanlıOfficial
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|
ChickLitBu hikayede bir adamın kapısına bırakılan bebeğiyle yaşadıkları komik tatlı mutlu hüzünlü hikayesi var. DİKKAT! ! Şeker hastası olanlar okumasın aşırı tatlılık içerir.