24. Bölüm

7.9K 438 139
                                    


11 Mart Cuma.

İyi okumalar diliyorum canlarım.

                          ♡♡♡♡

                Partiden sonra eve gelmiştik. Adesa kucağımda uyuya kalmıştı. Eve gelir gelmez hepimiz odalara çıkmıştık. Çok yorucu geçmişti. Ama değmişti. Ve emeğimin karşılığını fazlasıyla alacağıma inanıyordum.

               Adesayı beşiğine bıraktım ve tavşanınıda eline verdim. Hemen kollarını oyuncağına sarmıştı.

Eğilip yanağına küçük bir öpücük kondurdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Eğilip yanağına küçük bir öpücük kondurdum. Sonra banyoya girdim ve uzun güzel bir banyo yaptım. Dün sargıları çıkartmışlardı. Ve yaram tamamen iyleştiği için daha rahat hareket edebiliyordum. Tabi ara sıra ağrı oluyordu ama abartılacak kadar büyük bir şey değildi.

                Banyodan çıktım ve üstüme siyah sweatshirt ve siyah eşofman giyindim. Yatağa geçtim ve günün verdiği yorgunlukla gözlerimi kapaattım.

.

.

Aref Kanlı

               Adesa'nın sesiyle gözlerimi aralamıştım. Hızla yataktan kalktım ve Ateşin odasına girdim. Adesa buradaydı. Derin bir nefes verdim ve beşikten aldım. Ateş burada değildi.

             Korkmuştum. Yine aynı şeyler olucak diye düşünmüştüm bir anda. O gün uyanamamanın pişmanlığını yaşıyordum hala. Adesaya sütünü vermiştim ama istememişti. Gelen kokuyla kaşlarımı çattım.

Hayır. Adesa yaa.

               Hala ağlıyordu. Adesanın odasına geçtim ve alt değiştirme masasına koyup tulumunu çıkarttım. Sonra altını açtım. Artık ağlamıyordu. Hanımefendi gülüyordu. Amaa bu koku midemi bulandırıyordu.

              "Gül tabi kız gül. Hoşuna gidiyor değil mi beni böyle görmek." dedim. Adesahala gülüp değişik değişik sesler çıkartıyordu.

             Ateşten öğrendiğim şekilde altını temizledim ve kirli bezi çöpe attım. Sonra pudrayı aldım. Yanlışlıkla sıkınca ikimizin de her yeri pudra olmuştu.

             Adesa kahkaha atarken bende ona eşlik etmeye başladım. Sonra lavaboya girdim ve ellerimi yüzümü yıkayıp tekrar odaya geçtim. Adesayı giydirip kucağıma aldım ve odadan çıktım. Neredeydi bizimkiler?

           Ateş şimdiye 10 defa almıştı Adesayı. Neyse. Amca yiğen baş başa vakit geçiririz bizde. Adesayla birlikte yemek odasına geçtim ve kahvaltımı yaptım sonra hava güzel olduğu için bahçeye çıktım. Biraz havuza girenilirdik bence.

             "Adesa. Ne dersin amcacım havuze girelim mi? Hava çok sıcak. Biraz serinleyelim." dedim. İçeri girdim ve tekrar Adesanın odasına çıktım. Mayosunu giydirdim ve bebek simidini elime aldım. Sonra kendi odama geçtim. Adesayı yatağa oturttum ve eline hepimizin odasında olan diş kaşıyıcısını verdim. Hemen ağzına koymuştu. Düşmemesi için yanlarına yastık koydum ve giyinme odama geçtim. Şortumu giyindim ve çıkıp Adesayı kucağıma aldım.

BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin