4. Bölüm

19.5K 715 175
                                    


27 Kasım Cumartesi

İyi okumalar.

Günün son bölümü.

.

              Bebekle birlikte hastaneye gelmiştik DNA testi için. İkimizdende kan almışlardı. Bebek çok ağlamıştı. Ayrıca aşılarıda tam olmadığı için test sonuçlarını beklerken onları halletmiştim.  DNA testinin sonucu çıkıncadoktordan aldım ve hastanedeki odama geçtim. Bebekte buradaydı.

             Zar zorda olsa uyutmuştum. Kağıdı zarftan çıkardım ve derin bir nefes alıp kağıdı açtım.

        'Yapılan test sonucuna göre bebek ile Ateş Kanlı arasında 99.9 oranında uyum tespit edilmiştir.'

Babası bendim.

Yani. Canımdan bir parçaydı o.

Benim....

Kızım.

              Bebeği kucağımaaldım ve biraz yüzünü inceledim. Çok güzeldi. "Kızım. "dedim ve başına minik bir öpücük kondurdum. O sırada burnuma gelen kokuyla gözlerim istemsiz kapanırken sanırım bu kokuya aşık olmuştum.

              Bebeğimin daha ismi bile yoktu. Ne olabilirdi acaba. Ona özel bir ism olsundu. Kimsede olmayan. Ona özgü olsun.

             Çabukmu bağlandım ben sana? Garip. Ama güzel. Beni altüst etmen. Bir anda hayatıamın merkezine düşmen. Hepsi inanılmaz. Ama tarif edilemez bir duygu.

           

Buldum.

Adın Adesa olsun.

Bence hoş ve güzel.

Ama sadeceAdesa olmasın.

Adesa Çilek Kanlı.

Bence sana çok yakıştı.

                 Adesa uyanınca mavi gözlerini görmemle istemsiz gülümsemiştim. Sonra hemen eski halime döndüm. Biraz gülmüş gibi olmuştu ve yanağında bir çukur olmuştu. Gamzesi çok güzeldi. Eğilip gamzesinin olduğu yere minik bir öpücük kondurdum.

               Kendi kendine sesler çıkartıyordu. Sonra bir anda ağlamaya başlayınca ne yapacağımı bilememiştim. Hemşire çağırdım ve "Neden ağlıyor sizce. Bir anda ağlamaya başladı. "dedim. "Aç olabilir. "dedi.

Ben bunu nasıl düşünemedimki?

            "Annesi yok. Nasıl besliyebilirim?"dedim. "Marketlerde yeni doğan mamaları var. Ayrıca doğal süt ilede besliyebilirsiniz. Ben şimdi süt getiriyorum. "dedi. Bebeğimi aldım ve sallamaya başladım. "Tamam bebeğim. Ağlama. Doyurucam şimdi karnını. Şşt. Kurban olurum sana. Ağlama."dedim.

               Hemşire gelince bebeğimin karnını doyurdum ve uyuttum. Sonrada işlemleri halledip hastaneden çıktıtm ve eve gittim. Yarın bebeğimin ilk alışverişine çıkıcam. Bu çok özeldi bence.

Adesa tüm ezbezrlerimi bozmuştu.

Ve bundan sonra hayatım çok farklı olucaktı.








Veeee bölüm bittii.

Nasıldı?

Beğendinizmi?

Oy ve yorum atmayı unutmayın.

Adesam ve Ateş nasıl baba kız oldu sizce?

Bence çok tatlılar.

Artık her dakka okurum bölümleri.

Çabuk alıştı gibi ama baba sonuçta.

Neyse.

Hadi bay bay.

BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin