14 Şubat Pazartesi.İyi okumalar.
.
.
.
Aref Kanlı
Sabah kolumdaki ağrıyla gözlerimi araladım. Yavaşça doğruldum ve koluma baktım. Bez biraz kan olmuştu. Yavaşça açtım ve yataktan kalkıp banyoya geçtim. Kirli bezi çöpe atıp ilk yardım dolabından dikiş ipi ve iğnesini aldım. Bir tanede bez aldım ve tekrar odaya geçtim. Çok yanıyordu kolum. Ama alışmıştım artık bu duruma. Çok kez ölümden dönmüştük.
Dikişler biraz patlamıştı. Yavaşça diktim ve ipi koparıp bir kenara attım. Dişlerimi sıkmaktan kırılacaktı artık. Koluma bezi sarınca derin bir nefes verdim ve geriye yaslandım. Çekmeceden ağrı kesici alıp ağzıma attım. Komedinin üzerinden su dolu bardağı alıp içtim. Bu ağrımı biraz hafifletebilirdi. O sırada Adesa ağlayınca odadan çıktım ve Asilin odasına gittim. Asil hala uyuyordu. Acıkmış olmalıydı. Biberonu ve Adesayı alıp odadan çıktım ve kendi odama geçtim.
Odada dolaşırken aynı zamanda Adesaya sütünü içiriyordum. "Kurban olurum sana." dedim ve eğilip başından öptüm. Sütü bitince biberonu kenara bırakıp başı omuzuma gelecek şekilde dikleştirdim ve hafifçe sırtına vurmaya başladım. Aradada sırtını sıvazlıyordum.
"Prenses. Bugün yanımda ağlamıyorsun. Ne oldu? Alışıyor musun yoksa bana artık? " dedim. O gülerek değişik sesler çıkartırken bende onu izliyordum. Örtüsünü düzelttim ve yatağımın üstüne koydum. Bende yanına uzandım. Kendi kendine ayaklarını yatağa vurup gülüyordu. Elimi karnına koydum ve biraz gıdıkladım. O ise gülüyordu. "Karnından gıdıklanıyorsun demek. " dedim. O sırada odaya Ateş girdi. "Adesanın gülme sesi dışarıya kadar geliyor. Ne olduda kızım bu kadar güldü diye merak ettim. " deyince "Karnından gıdıklanıyormuş. Bende gıdıkladım ondan gülüyordu. Bu arada sütünü içirdim. " dedim ve yataktan kalktım. Ateş Adesayı aldı ve gamzelerinden öptü. "Şöyle gamzeleri çıkıyor ya. O zaman dünya duruyor." dedi.
Herkes anlayabilirdi. Ateş duygularını ne kadar iyi saklarsa saklasın Adesanın onu bambaşka biri yaptığı belliydi.
.
.
.
.
.
YAZARDAN
Güvenli eve geleli 1 ay olmuştu. Bu süreçte Kanlıların düşmanları yavaş yavaş daha çok yaklaşmışlardı onlara. Adesayı kaçırmak için tüm plan hazırlanmıştı. Tek bir şey kalmıştı. O da Ateş, Asil ve Arefi etkisiz hale getirmek. Haticenin yardımcılarından olan Ecem yapıcaktı bu işi. Yüklü bir para karşılığında kabul etmişti bu iğrenç şeyi. Akşam üçününde içeceklerine ilaç katmıştı.
İçeceklerini içen üçüzler ilacın verdiği uyku ve yorgunlukla odalarına çıkmışlardı. Ateş bebeğini göğsüne yatırdı ve " İyi uykular miniğim. " dedi. Adesa babasının sırtını sıvazlamasıyla iyice mayışmış ve uyumuştu. Ateşte derin bir uykuya dalınca artık planın geri kalan kısmı işlemeye hazırdı. Ecem sayesinde arka kapıdan içeri giren adamlar bahçedeki korumalara bayıltan bir silah sıkmış ve içeri girmişlerdi. Adesayı babasından almaları gayet kolay olmuştu. Adesa tüm evi sarsacak kadar ağlasada ne babaları ne de amcaları onu duyamıyorlardı.
Adam hızla evden çıkıp onu bekleyen arabaya bindi. Araba hızla geldiği yoldan geri dönerken. Ateşin kabuslarıda daha korkunç bir hal alıyordu. Kızının yokluğunu hissediyordu. Ciğerleri nefes almıyordu sanki. Kalbi atmayı bırakmıştı. Boğuluyordu sanki. Ama uyanamıyordu. Lanet olası ilaç o kadar güçlüydüki onu bu kabuslara hapsetmişti. Kalbi sıkışıyordu. Ama kabuslarından kurtulamıyordu. Bebeğinin ağlayarak onu çağırdığını duyuyordu ama ona ulaşamıyordu. Hayat durmuş gibiydi. Kurtulamıyordu.
O sırada Adesa ise adam tarafından bir eve getirilmişti ve çocuğu olmayan bir aileye para karşılığı verilmişti. Kucağına verilen bebeğe uzun uzun bakan genç kadın "Evine hoşgeldin bebeğim. " dedi. Minik bebek ise hala ağlıyordu. Tanımadığı insanlar vardı yanında ve bu onu korkutuyordu. Babasını görememek ise onu daha çok korkutmuştu.
Ayrılmışlardı. Adesa babasının kollarının arasından alınıp anne baba diyeceği başka bir aileye verilmişti. Ateş artık asla ama asla eskisi gibi olmicaktı.
Veeeee bölüm sonuuu.
Nasıldı?
Sövmeyin
Oy ve yorum atmayı unutmayın.
Bir dahaki bölümde her şey olabilir.
Baayyy.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|
ChickLitBu hikayede bir adamın kapısına bırakılan bebeğiyle yaşadıkları komik tatlı mutlu hüzünlü hikayesi var. DİKKAT! ! Şeker hastası olanlar okumasın aşırı tatlılık içerir.