41. Bölüm

5.3K 333 163
                                    

29 Haziran Çarşamba.

İyi okumalar ballar.

Bölümde sürprizler vaarr.

.

.

.

.

.

               Servis evin önğnde durunca indim ve benim için açılan bahçe kapısından içeri girdim.

          Arka bahçeden sesler geliyordu. Sesleri biraz daha dikkatli dinlediğimde, bu sesin Asir' e ait olduğunu anlamla hızla arka bahçeye koştum.

            Benim aşkım gelmiş. Allah' ım ne kadar özledim ben bu çocuğu yaaa.

            "Asirimm." dediğimde bana döndü ve babasının kucağında kollarını bana uzattı.

            Amcamın yanına gittim ve Asiri kucağıma aldım. "Aşkımm. Sen mi geldin. Ben çok özledim ya seni." dedim ve yanağından öptüm. Sonra diğerlerine döndüm ve "Hadi size iyi sohbetler gençler. Ben aşkımla gidiyorum. " dedim.

          Babam "Gördün Asir'i babaya bir öpücükte yok öyle mi Adesa hanım." dedi. Bu adam da yaşlandı iyice alıngan oldu yaa.

           Yanına gittim ve eğilip çenesinden öptüm. "Oldu mu aşkımcım." dedim. Yanağıma uzun bir öpücük kondurdu ve"Şimdi oldu sevgilim. " dedi.

İlk aşkımm yaa.

         Asil amcam "Bizi geçemezsin hanım efendi. " dedi. Hepsine birer öpücük verdim ve "Hadi Allah' a emanet gençler. " dedim ve mutfak kapısından eve girdim.

            Odama çıktım ve Asir' i yatapıma bıraktım. Daha iki aylık miniş bir bebekti. Aref abimin minik kopyası resmen yaa.

         Asir' in annesi ise Ceylin abla. Ama abim ile boşandılar iki ay önce. Tabi o zaman Ceylin abla hamileydi.

          Asiri de her hafta üç gün biz alıyoruz. Yani bu şekilde anlaştılar. Bu üç gün Asir aşkım ile bana yetmiyor ama idare ediyoruz.

         Eğilip boynundan öptüm ve "Prensim sen burada beni bekle. Ben üstümü değiştirip geliyorum. " dedim ve giyinme odasına geçtim.

          Çantamı kenara atıp üstümü çıkarttım ve kendime bir şort ve tişört aldım. Üstüme geçirip odaya geçtim.

                  Geri odaya döndüm ve Asir 'in yanına uzandım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                  Geri odaya döndüm ve Asir 'in yanına uzandım. "Aşkım. Bu gün olanlara inanamayacaksın. Mattias o kadar tatlı ki. Çok aşığım ya bu çocuğa. " dedim.

           Asir' ile konuşmaya bayılıyorum. Çocuk zaten anlamıyor. Ben konuşuyorum o da dinliyoe işte.

          Canım kahve çekince kalktım ve odamdaki mini mutfağa geçtim. Kendime minik bir mutfak yapmıştım. Küçük bir buz dolabı, kahve makinası ve kahveler vardı.

BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin