26. Bölüm

7.2K 402 64
                                    

18 Mart Cuma.

İyi okumalar diliyorum güzellerim.

.

.

               Sonunda gezi planı mızı yapmıştık ve gayette uygun olmuştu. Tatil süremiz içinde doya doya gezecektik.

Gezi Planı

- Roma

- Floransa

- Como Gölü

- İtalya kıyıları

- Cenovo

                     Bu şehirler dışındaki yerler daha önce gittiğimiz yerlerdi zaten. Ayağa kalktım ve "Hadi ilk önce parka gidip biraz temiz hava alalım. " dedim. Aref "Çok iyi olur valla." dedi. Asil "Bana da uyar. " dedi. "Tamam o zaman hadi gidelim." dedim.

              Hazırlanıp evden çıktık ve parka gittik. Hava çok güzeldi. Adesa kucağındaydı. Ve yerinde duramıyordu. Sürekli ayaklarını sallayarak yere inmeye çalışıyordu. Aref "Ateş şu yeşilliğe koysana. Bir şey olmaz. " deyince. "Haklısın. Durmuyor zaten. " dedim.  Başından öptüm ve çimenlere bıraktım. Anında dönmüştü. Ve emekleme pozisyonu almıştı.

                   İleriye bir kuş konmasıyla ilgiyle ons bakmaya başladı. Mavilerini kocaman açmış kuşa bakıyordu. Ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Sonra o tarafa doğru yavaş yavaş emeklemeye başlayınca yüzümde bir gülümseme oluşmuştu. Bebeğim emekliyordu. Aref düşüncelerimi okumuş gibi telefonu çıkarttı ve videoya aldı.

                 Eğilip Adesayı kucağıma aldım ve boynundan derin bir nefes alarak öptüm. Sakallarımdan huylanmış ve gülerek geri çekilmişti. Yanağından öptüm ve başını göğsüme yasladım. Adesa eliyle yakamı tutuyordu. Şu hareketine bayılıyorum. Asil "Biraz da bizim kucağımıza gelsin. " dedi. Asile döndüm ve kaşlarımı çattım. "Bi git lan."dedim  ama bebeğim kollarını Asile uzatınca derin bir nefes verdim ve Adesa'yı Asil e uzattım.

                  Asil kucağına aldı ve sarıldı. "Canım benim. Bir tanem. " dedi ve yanaklarından öptü. Kardeş katili olacam az kaldı. Hem de çok az kaldı. Aref "Bu kız bir beni sevmiyor lan. " dedi sinirle. Asil "Ateş kızın benim parmağımı diş kaşıyıcısı olarak kullanıyor. Lütfen alır mısın?" deyince benden önce Aref almıştı. Adesa ise Aref in saçlarını çekmeye başlamıştı. Aref gülüp geri kaçarken Adesa gülüyordu.

                Arefin yanına bir kız geldi ve Adesa' nın elini tutup "Hello sweet baby. İs it your baby?(Merhaba tatlı bebek. Sizin bebeğiniz mi? )" dedi.

               Aref kızı inceliyor du o sırada. Asil yanıma geldi ve telefonu çıkarttı. Vodeo çekiyordu.

                Aref gülümsedi ve "Yup. My baby. (Evet. Benim bebeğim. )" dedi. Ne?!!Resmen benim kızımı kullanarak kız tavlamaya çalışıyor it herif. Tam yanına gidecekken Asil kolumu tuttu ve "Ateş dur. Kızın elinde yüzük var." dedi. Sırıttım ve "Hakettin Aref. " dedim fısıldayarak.

                Kız "What's her name?(Adı ne?)" dedi. Aref "Adesa." dedi. Kız "Adesa. A very beautiful name.( Adesa. Çok güzel bir isim. )" dedi. Aref büyülenmiş gibi bakıyordu resmen kıza. Kusura bakma Aref ama bu videoyu Adesa ya izletecem. Tepkisini çok merak ediyorum.

                  Aref "What is your name?(Sizin adınız nedir? )"dedi. Kız  "Olivia. What is your name?" dedi. Aref "I am Aref. " dedi. Kız "Well I have to go. I have a small business. GoOd bye. (Şey benim gitmem gerekiyor. Küçük bir işim var. Hoşçakalın. ) dedi.

              Aref "Can I have your number? (Numaranızı alabilir miyim?" dedi. Kız "I am married. ( Ben evliyim.)" dedi ve hızla bir adamın yanına gitti.

               Ben ve Asil gülerken Aref bize sinirli bakışlar atıyordu. Adesa bizim güldüğümüzü görünce gülmeye başladı. 

               Geri eski halime dönerek Adesayı kucağıma aldım ve "Eee. Benim bebeğimi kullanırsan saçma salak şeyler için olacağı bu. Yürüyün hadi. Eve gidelim." dedim.

.



.



..


                Eve geldiğimizde salona geçtim ve koltuğa uzandım. Adesayı' da göğsüme yatırdım. Kafasını öne uzattı ve  ağzını çeneme koydu. Acıkmış olacak ki çenemi emiyordu. Adesayı tutarak kalktım ve mutfağa geçtim. Biberonu aldım ve Adesaya verdim. İştahla sütünü içiyordu.

                 Aynı zamanda da mavileriyle bana bakıyordu. Beni izlemeyi çok seviyordu anlaşılan. Çoğunlukla yemek yerken yüzümü izliyordu. Bende bu süre boyunca gözlerimi ondan ayırmıyordum. "Kurban olurum sana." dedim.

              Sütünü içtikten sonra biberonu bıraktım geri. O sırada Adesa kusmuştu. Hızla yukarı çıktım ve banyoya girdim.

              Adesa gelmeden önce en iğrendiğim şeylerden biriydi. Ancak şu an sesimi bile çıkartmıyordum. Çok garip, çok muazzam, çok harika bir şeydi baba olmak. Nasıl anlatabilirim ki bunu kelimelerle.


İmkansız.

Tarifsiz.

Tanımsız.

              Her kelime az gelir. Hangi dilde olursa olsun. En zengin dildeki en muhteşem kelimeler bile bir araya gelse anlatılamayacak kadar muazzam bir şeydi bu. Ve ben bu hissi Adesa ile yaşadığım için her defasında Tanrıya şükrediyorum.



İyi ki o.

İyi ki Adesa.

İyi ki....














.










.







Veeee bitti.

Nasıldı kitap?


İnşallah beğenirsiniz.

Hoşçakalın.

Sizi seviyorum.


Oy ve yorum atmayı unutmayın.

BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin