1 Haziran Çarşamba.
İyi okumalar diliyorum güzeller.
.
.
.
.
.
Ateş Kanlı
Yüzüme konan öpücük ler ile gözlerimi açtım. Adesa bana gülümseyerek bakıyordu.
- Günaydın baba.
Dedi. Gülümsedim ve tek kolumu beline sarıp yatağa yatırdım. Yüzüne küçük küçük öpücükler kondurdum.
- Günüm seninle aydınlandı bir tanem.
Dedim. Güldü ve kollarını boynuma sardı. Başımı göğsüne koydum. "Seni seviyorum baba. " dedi. "Bende seni seviyorum aşkım. " dedim.
Adesa "Baba bugün özel yerimize gidelim mi?" deyince başımı kaldırdım ve "Gidelim meleğim." dedim. O zaman ben gidip hazırlanim." dedi ve yataktan kalktı.
O odadan çıkarken bende kalktım ve banyoya girdim. İşlerimi halledip çıktım. Üstüme takım elbiselerimi giyindim ve saatimi taktım. Saçlarımı da yapınca hazırdım.
Bakalım minik bebeğim hazırlanmış mı?
Tam odadan çıkacağım sırada Adesa odaya girmişti. Bu kızın gerçekten çok harika bir tarzı var. Bide saçlarını yapmayı da öğrenmiş hanım efendi.
Elindeki çiçekli gözlüğü gözüne taktı ve "Nasıl olmuş baba?" dedi. Eğildim ve kucağıma aldım. Çenesinden ve boynundan öptüm.
- Çok güzel olmuşsun bir tanem.
Dedim. Dudağıma minik bir öpücük kondurdu ve " Sende çok yakışıklı olmuşsun baba." dedi. Güldüm ve kafasını göğsüme çektim. "Hadi gidelim bir tanem. " dedim.
"Baba. Amcalar nerde?" dedi. "Onlar şirkette ler bebeğim. Bugün geç gelecekler. Yani bugün ikimiz baş başa olacağız." dedim.
"Baba kız günü. En sevdiğim." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BABASININ BEBEĞİ|TAMAMLANDI|
Chick-LitBu hikayede bir adamın kapısına bırakılan bebeğiyle yaşadıkları komik tatlı mutlu hüzünlü hikayesi var. DİKKAT! ! Şeker hastası olanlar okumasın aşırı tatlılık içerir.