Ahooj! Pořád ještě existuji....mohli jste si všimnout, protože si jednou za měsíc měním pozadí za profilem XD. Ale to je jedno.... teď k tématu.
Jak jste si přečetli, tohle je adventní kalendář....jak jste chtěli XD. Jelikož je covid a jsou zavřené Vánoční trhy, tak jsem se rozhodla udělat kalendář..... což je lepší....že jo....? A pokud zakážou adventní kalendáře, tak to přejmenujeme na zimní farmářský kalendář XD se inspirujeme od nejmenovaného města (ne že bych chránila jeho soukromí, jen už nevím, co za město to bylo XD)
Toto bude speciální adventní kalendář....ne jako minule, kdy jsem si řekla, že každý den nakreslím jeden art ....nom asi víte jak to dopadlo.
A tady je můj druhý pokus - WARRIOR CATS ONESHOTS! Yeooou. Teď jsem měla od Warriors menší pauzu, ale chvi konečně dočíst tu čtvrtou sérii XD takže se k tomu vracím.
A protože jsem hodná, shipy si budete moct vybírat vy. A protože nejsem hodná, tak asi všechny nevyberu XD uvidíme. Snad jo.
Každopádně:
Beru:
Oficiální
Neoficiální
LGBT
Hetero
NedivnéNeberu:
Divné (Thunderstar x Alderheart například.....)
Neoficiální rodinné (Vzdálené příbuzné nebo oficiální - jako příklad Graystripe's parents hehe - klidně....ale proč by sakra někdo vymýšlel ship Ivy x Dove.... proč.....)Jo a není to 18+....jen tak pro ujištění XDD
Fakt ne....XDPokud neznáte nebo nečtete Warriors tak nevadí XD A všem kteří napíšou návrhy mooc děkuju!
Tak 1. prosince! Mějte seee!❤️❤️