Dneska to bylo mé druhé Schromáždění! Cítila jsem se trochu nesvá. Většina učedníků dostali šanci sem jít o dost později než já. Bylo to kvůli mým loveckým schopnostem....docela jsem se bála, že se na mě moje sestra Snowpaw bude zlobit. Měla jsem jí ráda.
Ale teď už mohla jít se mnou. Což bylo dobře. ,,Těšíš se?" zeptala jsem se jí při chůzi. Její modré oči zářily nadšením. ,,Jo! Ani nevíš jak!" usmála se. Vím to moc dobře, úsměv jsem jí vrátila.
Můj učitel Stonepelt šel vedle mě. Potom kývl hlavou směrem k Obří skále. Její velikost mě už podruhé zase překvapila . ,,Drže v mojí blízkosti, hlavně se nikde neztrat." řekl mi a začal si povídat s válečníky z ShadowClanu. Přikývla jsem. Nikoho z jiných klanů jsem neznala a tak jsem si sedla a čekala na začátek. Třeba se se mnou někdo začne bavit.
A taky začal. Po chvíli se vedle mě objevil světlý kocour s křivou tlamou. Vypadal starší než já. ,,Ahoj," pozdravila jsem ho a jeho zranění si nijak nevšímala. Podle pachu byl z RiverClanu. ,,Jak se jmenuješ?" zeptala se.
,,Ahoj, jsem Crookedpaw z RiverClanu." odpověděl a usmál se. Vypadal mile, ale na učedníka mi připadal moc velký. Přikývla jsem. ,,Já jsem Bluepaw. Z ThunderClanu." představila jsem se a opětovala mu úsměv.
,,Si tu poprvé?" zeptala jsem se. Crookedpaw přikývl. ,,Já už podruhé." vysvětlila jsem. Schromáždení začalo. Pinestar, nás velitel s rudou barvou srsti začal mluvit a Stonepelt nás napomenul, ať jsme zticha.
Světle šedý kocour s jantarovýma očima se dostal ke slovu hned potom, byl to Hailstar - velitel RiverClanu. ,,Jmenoval jsem nového zástupce. Oakhearta." oznámil a hnědý kocour přistoupil ke skále. Davem se ozvalo šťastné mňoukání.
Crookedpaw se trochu naježil. ,,To je můj bratr." vysvětlil. Zmateně jsem se na něj podívala. ,,On je starší?" zeptala jsem se. ,,Není. Mě nechtěli jmenovat." vysvětlil. Dotkla jsem se ho nosem. ,,Určitě budeš za chvíli válečník." vděčně se na mě usmál.
-
Schromáždení skončilo a já jsem seděla ve svém doupěti. Venku začínalo trochu pršet a Snowfur vedle mě už spala. Nemohla jsem přestat myslet na Crookedpawa. Nakonec jsem se postavila a potichu vyběhla ven ze svého doupěte. Všichni spali, i stráž, která měla hlídat.
Oddychla jsem si a vyrazila ven z tábora. Zamířila jsem směrem k hranicím s RiverClanem. Ucítila jsem hlídku. Schovala jsem se za strom a přitiskla své tělo k zemi. Byl tam Oakheart a dvě další kočky, které usem neznala. Když zmizeli z dohledu, rozběhla jsem se dál po lese.
Na hranici stál Crookedpaw. Usmál se na mě. ,,Bluepaw!" zavolal rozběhl se ke mě, hned jak mě uviděl. ,,Jsem rád, že si tu. Už jsem si myslel, že nepřijdeš." řekl. Podíval se mi do očí.
Usmála jsem ss a má modrá srst zavlála s poryvem větru. Byl celý mokrý, protože začínalo pršet víc a víc. ,,Miluju tě!" řekla jsem a dotkla jsem se ho znova čumákem. Jeho oči zářily štěstím. ,,Taky tě miluju, Bluepaw. Budeme se scházet častěji?" zeptal se.
,,Samozřejmě. Klidně každý den." řekla jsem a zabořila hlavu do jeho srsti.