Probudil jsem se. Ležel jsem v teplém seně ve stodole. Nadechl jsem se příjemného vzduchu. Postavil jsem se a setřepal ze sebe seno. Vedle mě tvrdě spal černo bílý kocour. Byl mi víc než přítelem - žil jsem s ním už dlouho.
Moji nejlepší kamarádi z ThunderClanu - tehdy se jmenovali Firepaw a Graypaw - se mě snažili ochránit před tyranem Tigerstarem. A tak jsem tady - ve stodole. Občas sem někdo přijde. Jednou sem přišli i Barlyeho bratři.... kteří se chovali hrozně. Občas nás navštevovali i kočky z klanů, ale to už se nikdy nestane. Nedávno jim Dvounožci zničili území a museli odejít.
Naposled se se mnou rozloučili. Potom o pár dní později přišli Graystripe se svou družkou Millie. A to je všechno. Nejspíš je už nikdy neuvidíme. Ale dneska jsem se rozhodl udělat věc, kterou plánuju už dávno. Opatrně jsem proklouzl kolem Barlyeho a zamířil jsem k vratům od stodoly.
Vyšel jsem ven a znovu jsem se nadechl. Cítil jsem chlad. Otřepal jsem se. Přesto to bylo nádherné. Údolí bylo celé pokryto bílým sněhem. Miloval jsem to a dvounožci taky. Každý rok v zimě dělali zvláštní věci. Dávali si na zvájem různé věci a vždy jsem cítil jen šťastnou atmosféru.
Můj šestý smysl mi říkal, že se ten den blíží....byl jsem přesvědčen, že to za chvíli nastane. Nevěděl jsem přesný den. Ale to možná ani dvounožci ne. Každopádně jsem chtěl pro Barlyeho něco speciálního ulovit. Třeba zajíce.... něco co měl rád.
Brodil jsem se sněhem. Moje tlapky byly promrzlé až na kost. Věděl jsem, že se mi nebude lovit dobře, ake musel jsem to alespoň zkusit. Doběhl jsem k místu , kde jsem už hodně krát cítil pach králíků. Tentokrát jsem je ucítil znova. Zavětřil jsem v chladném vzduchu.
Plížil jsem se, ale moje pohyby ve sněhu králíka vystrašili a s hrůzou vyběhl z keře. Povzdechl jsem si. Nemělo to smysl. Už jsem se chtěl vrátit zpět do stodoly, ale najednou jsem uviděl v periferním vidění se něco zalesknout.
Rychle jsem se otočil. Na zemi pokryté sněhem ležel zvláštní úlomek kamene. Nevypadal obyčejně.... třpytil se. Opatrně jsem se k němu přiblížil a ucítil jsem pach, který jsem dobře znal. Měsíční kámen.
Napadlo mě, že by to mohl být jeho úlomek, nebo alespoň něco podobného. Dotkl jsem se toho nosem, a najednou jsem měl pocit, že vidím černo bílého kocoura. ,,Tallstar!" zašeptal jsem. On je.... mrtvý? Přistoupil ke mě blíž a podíval se na mě svýma jantarovýma očima. Vize skončila.
Zatřepal jsem hlavou. Bylo to .... magické. Nevěděl jsem, jestli je to dobře, ale vzal jsem kamínek a utíkal do stodoly, přestal mi vadiť sníh. Vítr mi vál srstí. Chtěl jsem mu něco ulovit, ale našel jsem tohle! Bude nadšený!
Vyběhl jsem do stoly, Barley už byl vzhůru, všiml si mě, rychle jsem schoval kámen do sena. Černobílý kocour přišel ke mě a dotkl se mě nosem. ,,Kde si byl, Ravenpaw?" usmál se.
Pokrčil jsem rameny. ,,Nemohl jsem spát, tak jsem se šel projít, však to znáš." zalhal jsem a nebylo mi to zrovna příjemné. Nerad jsem mu lhal, když jsme si byli tak blízcí. Barley tomu uvěřil. Oddechl jsem si a usmál se. Těšil jsem se na večer. Nemohl jsem se dočkat, až uvidím jeho výraz.
-
Nastal večer. Barley seděl na seně a myl se. Vstal jsem a seskočil dolů. Setřepal jsem ze sebe seno - neměl jsem to rád. Málem jsem zapomněl, kam jsem ten kamínek dal, ale nakonec jsem ho našel. Vzal jsem ho a znovu vyskočil za Barlyem.
Překvapeně se na mě podíval a přestal se mýt. Posadil se a střídavě zíral na mě a kámen. Položil jsem mu ho k nohám. ,,To je pro tebe, Barley." usmál jsem se. ,,Ani nevíš, co pro mě znamenáš, jsi jediný, koho mám. Nikdy jsem k nikomu necítil to, co k tobě. Si víc než jen přítel."
Barley se mi podíval do očí a taky se usmál. Prohlédl si kámen a dotkl se mě nosem. ,,Taky tě mám rád.... víc než to. Miluju tě. Je těžké uvěřit, že kdyby nebylo Tigerstara, nebyl bys tady."
Měl pravdu, bylo těžké uvěřit, že masový vrah nás spojil dohromady, i když to asi zrovna neměl v úmyslu. Podíval jsem se Barleymu do jeho milých jantarových očích. ,,Taky tě miluju." zašeptal jsem.
Tak tohle byl ship, který miluje snad každý! Aww. Jen já mám radši Tallstar x Jake....nom taky se na ně snad dostane. Každopádně děkuji za komentáře, hvězdičky, shlédnutí a všechno XD.
Toffee💗