15. ✨BLUESTAR X OAKHEART✨

38 8 1
                                    

Rozmazaně jsem viděla tělo Firehearta. Pokoušel se mě vytáhnout z ledové vody. Moje tělo mu vyklouzlo. Poslední, co jsem slyšela byl jeho křik. Snažila jsem se o pohyb - chtěla jsem se nadechnout, ale do úst by se mi nabrala voda.

Pomalu jsem ztrácela smysly. Už jsem to nevydržela. Nadechla jsem se. Před očima mi potemnělo. To byl konec. Rychle jsem otevřela oči. Já.... pořád žiju? Bylo mi jasné, že ne. Tohle byl můj poslední život. Okolo mě zářily hvězdy. Byla jsem uprostřed vesmíru.

Zdálky byla vidět i mléčná dráha. Přede mnou stál hnědý kocour. ,,Oakhearte!" zavolala jsem na něj. Ladně otočil hlavu. ,,Ahoj, Bluestar! Vítej ve StarClanu." Usmála jsem se. Bylo to snad nejhezčí místo, které jsem kdy viděla.

Otočil se a kráčel po obloze. Doběhla jsem ho. ,,Kde jsou ostatní? Kam jdeme?" zeptala jsem se. Rychle se otočil a usmál se. ,,Jo, promiň, já zapomněl. Jdeme do tábora. Tam jsou všichni." otočil hlavu a chtěl vyrazit.

Zarazila jsem ho. ,, Prosím...." zašeptala jsem. Byla jsem štěstím bez sebe. ,,Potřebuju ti něco říct!" zarazil se a podíval se na mě. ,,Co?.... Nepočká to? Ale pokud chceš, tak času máme dost." Nadechla jsem se. Chtěla jsem tenhle okamžik prožít naplno.

,,Miluju tě. Už tě nikdy nechci ztratit. Každá minuta bez tebe byla pro mě mučením. I když jsem to na sobě nedávala znát." podíval se mi hluboko do očí. ,,Taky jsem to bez tebe nemohl vydržet. Ale teď.... už tu budeme spolu. Navždycky."

Tak. Omlouvám se, nestíhám a navíc to bylo tak krátké..... zítra mě čeká turnaj a navíc bude ten STREAM. JEŠTĚ JEDNOU PŘIPOMÍNÁM. Na yt kanálu Artfang studio. Bude tam z největší pravděpodobností i Snowstar! Takže se máte na co těšit!

Toffee ❤️❤️

WARRIOR CATS ONESHOTS ~adventní kalendář 2021~✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat