Pomalu mi to všechno začalo docházet. Brambleclaw nebyl zas takový kretén. Nebo....byl, ale hezký kretén. Dal by se skousnout. Protáhla jsem se a vylezla z doupěte. Zastavila jsem se na mýtině a sledovala, jak kočky okolo dělají všelijaké hovadiny.
Vzájemně tam tak seděli. Myli se. Řvali na sebe. Měli se rádi. Zabíjeli se. Prostě normální den v klanu. Co jiného bych od nich mohla čekat. I tak byly všechny ty kočky, které jsem znala skvělé. Sám na mýtině seděl Ashfur. Jeho šedý kožíšek byl pokrytý sněhem a díval se na mě modrýma očima.
Tenhle hezoun a nebo tamtem, kterého jsem seřvala protože se bavil se svým bratrem? Přemýšlela jsem nad touhle záludnou otázkou. Ani jsem nevěděla, jestli bych to Ashfurovi udělala. Asi jo, ale i tak mě to mrzelo. Třeba mě stejně nemiloval.
Povzdechla jsem si. Nepodíval se na mě. Otočila jsem se a šla se projít. Tlapy jsem měla od té bílé břečky úplně mokré. Nevěděla jsem, proč je pro koťata tak zábavné si v tom sajrajtu hrát. Ale určitě by se pro to dalo najít nějaké dobré využití. Třeba to někomu kopnout do ksichtu.
Byla jsem poblíž Jezera a kde se vzal tu ss vzal mourovatý kožich. Jasně že náš ctěný zástupce Brambleclaw. A tak jsem udělala, to co jsem měla v plánu. Hnědý kocour překvapeně nadskočil a otřepal se. Sníh mu padal z obličeje. ,,Squirrelflight!" zakřičel na mě, když uviděl můj pohrdavý obličej. ,,Zbláznila ses?! Jsem zástupce, víš!"
Pokrčila jsem rameny a postavila jsem se. ,,A pořád stejný dement. Nedíváš se kolem sebe. Prostě si kráčíš po lese, jako.... prostě jako dement." S úšklebkem jsem švihla ocasem a chodila jsem kolem něho. Jeho tělo se nahrbilo zlostí. ,,Co? Vadí snad, když říkám pravdu? A navíc....sice toho budu litovat. Nevím proč to říkám. Ale i když jsem neviděl horšího zástupce.....miluju tě."
Brambleclaw se celý naježil. Potom povolil. ,,Cože si to řekla? Si v pořádku? Máš nějakou mentální-" zarazil se. Podíval se mi do očí. ,,Já....taky tě miluju." řekl stále na mě hleděl. Usmála jsem se a dotkla jsem se ho nosem. ,,Tak to máš štěstí!"
Brambleclaw zavřel oči. ,,Už budu muset jít. Musím dokončit hlídku. Měj se, Squirrelflight!" usmál se a odešel. ,,Měj se, milovaný.....imbecile!" zavolala jsem za ním. Nějak jsem nevěděla jak ho nazvat. Ale byl vážně..... milý. Narozdíl ode mě.
Najendou jsem ucítila divný pocit. Jako by mě někdo sledoval. ,,Squirrelflight....já mysel," šedivý kocour se vynořil z keře z ublíženým pohledem. ,,Že mě miluješ." poslední slovo s pohrdaním zavrčel.
,,Ashfure.....já ...." Teď mi bylo jasné, že tohle jsem vážně posrala. ,,Moc se omlouvám..... měla jsem tě ráda. Ale spíš jalo kamaráda. Promiň, asi by to neklapalo.....nám."
Ashfur rozzuřeně zavrčel. ,,A proč tenhle debil mi vysvetli?!" Podívala jsem se mu do očí. ,,Já nevím! Taky to nechápu. Život prostě nedává smysl. Hlavně ten můj." ,,A taky je nespravedlivý. Hlavě ten můj." zavrčel hned Ashfur.
,,Jo, to taky. " souhlasila jsem. ,,Ale.....fakt promiň. Můžeme se nadále přátelit-" ,,Ne!" zasyčel šedý kocour a otočil se ke mě zády. ,,Tak si tu řvi myší mozku! Chováš se jako kotě! Jako úplný KOTĚ!" zakřičela jsem na něj.
Necítila jsem se moc dobře. Ashfur mě celý zbytek dne probodával pohledy. Odešla jsem do doupěte. Najednou za mnou přišel Brambleclaw. ,,Ahoj..... nemrzí tě to s Ashfurem?" To bylo první, co řekl. Čekala jsem něco....teda nečekala. Od něho asi ne.
,,Mrzí." řekla jsem a podívala jsem se mu do jantarových očích. Brambleclaw se usmál. ,,Tebe něco mrzí?" nechápal a asi si myslel, že to zní vtipně. Když si to za hodinu uvědomil, dodal: ,,Nechceš jít třeba do lesa? Nebo k jezeru?"
Usmála jsem se. ,,K Jezeru." šli jsme spolu po zasněžené zemi. Po chvíli ticha Brabreclaw zvedl hlavu a podíval se na eny stromů. ,,Proč sis vybrala mě a ne Ashfura?" zeptal se. Pořád zněl zmateně. ,,A odpověď, protože si debil, neplatí, jasný?" dodal rychle a s úsměvem.
,,To je až moc omezené." podotkla jsem. ,,Ale nevadí....jsi....nejsi jenom debilní, ale i milý. Když vyjmeme to s Hawkfrostem, neděláš tak hloupé věci. Navíc tě mám ráda. Od té doby, co jsme byli spolu na výpravě. Na tohle nikdy nezapomenu. Byla to nejlepší část mého života. Moc ti za to děkuju." řekla jsem Myslela jsem to vážně. ,,A asi ti to budu říkat furt, ale miluju tě."
Jooo. Můj oblíbený ship, oblíbená postava. Hezky se mi o ní psalo a snad se to líbilo i vám UwU. Ale mám tady ještě jednu zprávu. Ohledně mého yt kanálu, který je společný, ale nevadí (Artfang studio - běžte to odebírat XD). PŘÍŠTÍ VÍKEND BUDE X-MAS STREAM! Já tam určitě budu, bude to trvat tak 15 minut. Možná 30, ale spíš 15. Možná tam budou i ostatní, ale jsou líní, takže nic neslibuju. Zítra se dozvíte další informace. BUDU SE NA VÁS MOOC TĚŠIT!
-Toffee🥺❤️❤️