,,Já nechápu, jak tebe mohla Bluestar jmenovat válečníkem a mě ne. Přitom jsem starší, Firehearte." řekla potichu světle zrzavá kočička. Smutně se mi podívala do očí a zaryla drápy do země.
Povzdechl jsem si. ,,Taky to moc nechápu. Přitom si tak skvělá učednice. Měla ses stát válečnicí daleko přede mnou. Zeptám se na to Bluestar." navrhl jsem. Nechtěl jsem jí vidět takhle zklamanou.
,,Ty sis to zasloužil," řekla. Dívala se mi přímo do očí a mě to docela znervózňovalo. ,,Zachoval ses statečně v boji proti ShadowClanu. To bych nedokázala." řekla. Její neuvěřitelně nádherná světle zrzavá srst vlála ve větru.
,,To není pravda. Ty bys to dokázala, ale neměla si k tomu žádnou šanci! Podle toho by se nemělo určovat, kdo bude válečníkem. Bluestar se mýlí, jestli si o tobě myslí něco míň, než o mě!" řekl jsem odhodlaně a Sandstorm se usmála. Byl jsem rád, že je šťastná, taky jsem se usmál.
,,Už vím, proč tě Bluestar pojmenovala Fireheart," zašeptala s úsměvem. ,,Si teď nejmilejší kocour, kterého znám." Naše zelené oči se střetly. ,,A ty si zase nejhezčí kočka, kterou jsem kdy viděl."
Dotkl jsem se nosem toho jejího. ,,Miluju tě!" zašeptala. ,,Já tebe taky!" Stáli jsme tam a vítr nám čechral naši srst. ,,Budeme sem chodiť častěji?" zeptal jsem se po chvíli.
,,Samozřejmě!" usmála se. ,,Tak pojď, už bychom se měli vrátit zpět do tábora." řekla a já přikývl. Bok po boku jsme vyrazili zpátky.
Tak, to je konec! Snad se vám to líbilo, užijte si Vánoce a Nový rok! Ať se vám splní vaše přání!
TOFFEE 🎄❤️✨🎄❤️✨🎄❤️✨🎄❤️⛄☃️🎁🎁❤️⛄🎄☃️✨🎄