Bylo chladné odpoledne. Byl jsem na to zvyklý. Narodil jsem se v kmenu, ale jednoho dne se naši Kamenná věštkyni jménem Half Moon zdál sen. Výprava s Shaded Mossem ve vedení vyrazila hledat nový domov. Beze mě.
Nechtěl jsem opustit svojí matku a hory. Bylo to pro mě vším. Odlišný názor měli moji bratři. Clear Sky se vydal na výpravu s ostatními, ale Jagged Peak byl moc malý na to, aby s nimi putoval a tak jednoho večera utekl. Nemohl jdem ho nechat na pospas orlům a tak jsem ho šel hledat. Našel jsem ho stejně jako výpravnou skupinu a teď jsem tady.
Jagged Peak měl jak se zdálo energie na rozdávání. Běhal přede mnou jako střela. Více času trávil s Clear Skyem. Nebo mi to tak alespoň připadalo. Ten se se mnou nebavil. Byl zdrcený ze smrti své družky - Bright Stream - a pokládal za to vinu mě. Chápal jsem ho, je těžké se s tím vyrovnat.
Vedle mě šla Turtle Tail. Usmála se na mě. Úsměv jsem jí opětoval, ale nevěděl jsem, co říct. Povzdechl jsem si. Nechtěl jsem na téhle výpravě být, ale zase tu byli moje přátelé a rodina a asi bych se nesmířil s tím, že už je nikdy neuvidím.
Můj pohled směřoval k Shaded Mossovi. Jeho hlava byla pokryta sněhem, ale výraz v jeho očích byl stále vůdcovský. Měl jsem ho rád, i když jsem nepreferoval jeho rozhodnutí odejít z hor. Byl to velký černobílý kocour se zelenýma očima. Chvíli se naše pohledy střetli.
,,Je super že tu ty a Jagged Peak jste." vyrušila mě Turtle Tail. Rychle jsem se vrátil pohledem k ní. ,,To jo. Taky jsem rád že tu jsi." řekl jsem. Věnovala mi vděčný pohled a zamířila k ostatním členům výpravy. Zůstal jsem sám vzadu. Někdo tam musel být.
Podíval jsem se zpět na Shaded Mosse. Jeho svaly se při každém pohybu napínaly. Podíval se na mě a švihl ocasem na znamení, abych šel za ním. Zamířil jsem rychlým krokem k němu. ,,Jak se ti tu líbí?" zeptal se hlubokým a jemným hlasem.
Zaváhal jsem. ,,Radši bych byl v horách....ty ne?" řekl jsem po pravdě. Shaded Moss vypadal za myšleně. Potom střihl ušima. ,,Já věřím Half Moon. Věřím, že najdeme lepší domov pro další generace našeho kmenu. " vysvětlil.
Usmál jsem se. ,,Je milé, že myslíš na další generace." řekl jsem. Taky se usmál. Ale trochu jinak.... než normálně. Většinou se neusmíval, ale když jo, nebylo to tak emocionální jako teď. Bylo to něco víc jak kamarádský úsměv. To byl ten okamžik, kdy se ve mě něco pohlo..... něco, bylo jinak. Cítil jsem to.
-
Rozběhl jsem se. Běžel jsem sněhem a můj kožich vál. Tlapky se mi bořili do sněhu. Uviděl jsem něco hrozného. Hlučné monstra běhali po šedé silnici. To ale ani zdaleka nebylo to nejděsivější. Na té silnici leželo zmasakrované černo bílé tělo. Pocítil jsem nával smutku a zoufalství.
Stál jsem v bezpečné vzdálenosti a když dlouho žádná příšera nešla, přiběhl jsem k Shaded Mossovi. ,,Ne.... prosím..... vstávej!" věděl jsem, že je to zbytečné. Slyšel jsem v dáli hlasy ostatních členů výpravy, jak volají moje jméno - Gray Wing. ,,Já tě miloval...." zašeptal jsem a mé slova se ztratila ve větru.
Hotovo! Tentokrát zase neoficiální ship. Snad se vám líbí 💗.
Toffee